نقل قول نوشته اصلی توسط mahdy777 نمایش پست ها
به نظر بنده ایجاد این نوع پست ها در این انجمن بسیار مفید هستش
حالا بعضی مواقع کاربر واقعا برای دو قرونی که میده 1001 کار میخواد و بقولی پر توقع هستش
و بعضی مواقع دیگه فروشنده واقعا کارشکنی میکنه

و خوبه که اولا هر دو طرف اولا با سند و کاملا محترمانه با هم حرف بزنن و قضاوت برای دیگران بزارن و 100 البته با آیدی فیک نیان.. تا هر گونه فعالیتی که دارن در انجمن دیده بشه(این طوری با توجه به تاریخچه طرف بهتر میشه قضاوت کرد)

مدیران محترم به این موارد دقت کنن خیلی در پیشرفت این انجمن میتونن فعال باشن.

نظر کلی بنده بخواید طبق قوانین سایت فروشنده ( اگر از قدیم توش بندی بوده ) که به سرویس های فعال فقط فایل بک آپ میدن حق کاملا با ایشون هستش البته باز هم اگر بندی نیومده باشه چون هاست ایشون ساسبنده شده و دیگه هیچ گونه تعهدی به ایشون نداشتن برای بک آپ یک هزینه باید گرفته می شد.
بنده هم حرفی ندارم و هزینه رو پرداخت کردم .. و هاست مجدد فعال شد . و بعد مشاجره لفظی فرمودند یا عذر خواهی یا حذف سرویس
و هزینه ای هم که من برای تمدید پرداخت کردم رو گفتند هزینه بک آپ تون هست .. کجای دنیا اینجوری با مشتری برخورد می کنند ؟؟

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط almandata نمایش پست ها
اگه حقتون خورده شده شکایت کنید

با این تاپیک ها و بدون دلیل و مدرک به هیچ جایی نمی رسید
شکایت انجام شده دوست عزیز .. این پیام ها برای این هست که دوستان مجددا گول این شخص رو نخورن ..





تصویر بالا نشون میده که ایشون ابتدا با ورود به حساب کاربرشون که نقض قوانین هست .. درخواست لغو برای سرویس بنده ارسال کردند .. و بعد از آن که سرویس بنده پاک شده بود و این پست را مشاهده کردند مجدد هاست رو ساختن و بک آپی که داشتن رو ری استور کردند تا آبرو شون بیشتر از این نره ...

نمیدونم دروغ چه سودی برای ایشون جلوی این همه آدم متخصص داره که میگن سرویس شما حذف نشده ..

دیشب چند ساعت سایت من آف بود و این ضرر هست برای شخص بنده ..