با توجه به اینکه در این پاسخ نوشته بنده را نقل قول کردید مجددا در این تاپیک شرکت کردم .
در مورد تخفیف : اگر نماینده یک رجیسترار تخفیف می گیرد این تصمیم خودش هست که این را به مشتری ارایه کند یا خودش استفاده کند .
در مورد تخفیف در رجیسترار های جدید : تقریبا همه رجیسترار هایی که ایرانی ها به آن ها رو آوردن همانطور که یکی از همکاران هم توضیح داد . قدرت آنچنانی نداشتند که تخفیفی بدن به نماینده .
و در مورد معادل کلمه ای که گفتید : "عدم اطلاع رسانی کافی" فکر نمی کنم به هیچ عنوان این کار سودجویی باشه .
به نظرم به تازگی این رسم شده که وقتی به توقعات نابجای خود نرسیم . بیایم و تاپیک بزنیم و فرد مورد نظر را تخریب کنیم .
به نظرم به طور کاملا مسالمت آمیز به سایت مورد نظر مراجعه کنید و دامنه خودتون را تمدید کنید .