صفحه 10 از 10 نخستنخست ... 678910
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 98 , از مجموع 98

موضوع: از دسترس خارج شدن ovh

  1. #91
    عضو انجمن zigma4000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    SSD
    نوشته ها
    271
    تشکر تشکر کرده 
    270
    تشکر تشکر شده 
    332
    تشکر شده در
    251 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    همه سرور های ما هم برگشت فقط دوتاشون که تو sbg بود خاموش شده بود. باقی فقط شبکشون قطع شده بود.
    گـــُزگـــا هاستینگ
    هاست دانلود اختصاصی حجیم (دو ترابایت به بالا) - هاست پربازدید اختصاصی - کانفیگ اختصاصی و... برای هرگونه سوال پیش از خرید با ما تماس بگیرید

  2. # ADS




     

  3. #92
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2015
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    ما هم همه سرورهامون برگشت خداروشکر. Sbg2 بودیم و ضمنا ریست یا خاموش هم نشده بودن و فقط قطعی شبکه اتفاق افتاده بود...

  4. #93
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته ها
    37
    تشکر تشکر کرده 
    486
    تشکر تشکر شده 
    90
    تشکر شده در
    75 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    آخرین به روز رسانی ...


    Hello,
    Two pieces of information,

    This morning we had 2 separate incidents that have nothing to do with each other. The first incident impacted our Strasbourg site (SBG) and the 2nd Roubaix (RBX). In SBG we have 3 datacentres in operation and 1 under construction. In RBX, we have 7 datacentres in operation.

    SBG:
    In SBG we had an electrical problem. Power has been restored and services are being restarted. Some customers are UP and others not yet. If your service is not UP yet, the recovery time is between 5 minutes and 3-4 hours. Our monitoring system allows us to know which customers are still impacted and we are working to fix it.

    RBX:
    We had a problem on the optical network that allows RBX to be connected with the interconnection points we have in Paris, Frankfurt, Amsterdam, London, Brussels. The origin of the problem is a software bug on the optical equipment, which caused the configuration to be lost and the connection to be cut from our site in RBX. We handed over the backup of the software configuration as soon as we diagnosed the source of the problem and the DC can be reached again. The incident on RBX is fixed. With the manufacturer, we are looking for the origin of the software bug and also looking to avoid this kind of critical incident.

    We are in the process of retrieving the details to provide you with information on the SBG recovery time for all services/customers. Also, we will give all the technical details on the origin of these 2 incidents.

    We are sincerely sorry. We have just experienced 2 simultaneous and independent events that impacted all RBX customers between 8:15 am abd 10:37 am and all SBG customers between 7:15 am and 11:15 am. We are still working on customers who are not UP yet in SBG.
    Best, Octave

  5. #94
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    137
    تشکر تشکر کرده 
    408
    تشکر تشکر شده 
    240
    تشکر شده در
    161 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    خسارتی میدن ؟

    اگه طرف ایرانی بود میگفتید خارجیا اینطور وقتا خسارت میدن به مشتریشون

  6. #95
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    نوشته ها
    18
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    7 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    خداروشکر مشکلی برای سرورها و دیتاها پیش نیومد

  7. #96
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    هنوز متاسفانه تعدادی از سرور های ما در دسترس نیست
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  8. #97
    عضو انجمن zigma4000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    SSD
    نوشته ها
    271
    تشکر تشکر کرده 
    270
    تشکر تشکر شده 
    332
    تشکر شده در
    251 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    نقل قول نوشته اصلی توسط majidisaloo1 نمایش پست ها
    هنوز متاسفانه تعدادی از سرور های ما در دسترس نیست

    طبق آخرین توییت ceo مجموعه ovh در حال بررسی تک تک سرورها هستن. مونیتورینگ برای سرورهاتون فعال هست؟ اگر نیست موقت هم شده فعال کنید.
    گـــُزگـــا هاستینگ
    هاست دانلود اختصاصی حجیم (دو ترابایت به بالا) - هاست پربازدید اختصاصی - کانفیگ اختصاصی و... برای هرگونه سوال پیش از خرید با ما تماس بگیرید

  9. #98
    عضو انجمن mobinhost.in آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    https://www.mobinhost.com
    نوشته ها
    421
    تشکر تشکر کرده 
    94
    تشکر تشکر شده 
    1,531
    تشکر شده در
    1,320 پست

    پیش فرض پاسخ : از دسترس خارج شدن ovh

    با سلام و احترام

    پاسخ OVH به مشکل قطعی به وجود آمده در روز جمعه 9 نوامبر

    SLA information - November 9 incident Roubaix (RBX)

    Dear Customer,
    On Thursday November 9, some of your services were affected by a network incident in our French site, in Roubaix (RBX). We would like to extend our sincerest apologies.
    Flagged at 8:01am (French time), the incident was declared closed by our teams at10:34am (French time). You were unable to access your services during this time.
    All of your services are now working again, and we are here to answer any questions which you may have regarding your products.
    We are well aware of the consequences of this service interruption, and we will, of course, be activating the planned compensation for products which are contractually bound by an SLA. As a reminder, you can find all the SLA levels pertaining to your products, in the customer control panel. You can view all compensation details via The causes of this incident are still being analyzed, and we have already taken some measures which will further strengthen the reliability of our services, even in the most unexpected situations.
    You can find additional information about the event and the resulting actions Rest assured that we are doing everything to learn from each new situation encountered, to further improve our service availability. We will keep you informed of the implementation of these measures.
    We are very sorry for the inconvenience this incident may have caused, and would like to reiterate our sincerest apologies.

    Regards,
    The OVH team
    ویرایش توسط mobinhost.in : November 14th, 2017 در ساعت 14:42
    سرور اختصاصی و مجازی ایران و خارج
    تهران ، بزرگراه چمران ، خ باقرخان ، پ 64 ، واحد 13

صفحه 10 از 10 نخستنخست ... 678910

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 17th, 2016, 18:44
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: August 19th, 2016, 01:10
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: April 21st, 2016, 02:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: January 1st, 2014, 11:33

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •