صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

موضوع: آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

  1. #1
    عضو دائم T.Toosi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    نوشته ها
    1,071
    تشکر تشکر کرده 
    278
    تشکر تشکر شده 
    2,936
    تشکر شده در
    1,329 پست

    پیش فرض آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]



    باسلام، تا حالا شده است به تیکتی پاسخ ارسال کرده اما پاسخی از کاربر دریافت نکرده باشید؟ و کنجکاو شده باشید که آیا اصلا کاربر پاسخ های تیکت را مشاهده کرده است؟ یا در خیلی موارد برای کاربر Abuse ارسال می شود و از طریق تیکت به او اطلاع رسانی می شود اما پاسخی از کاربر دریافت نمی شود و برای ما اطمینان از اطلاع محتوای تیکت سمت کاربر مهم است. با TicketHBS در صورتی که کابر پاسخ شما را مشاهده کند این ماژول در سمت مدیریت یک پیغام همراه با تاریخ دقیق مشاهده کاربر به شما نشان خواهد داد، قیمت این ماژول 20 هزار تومان می باشد که برای تهیه با بخش پشتیبانی فرانویس در ارتباط باشید.

    کد:
    https://www.faranevis.com/
    ویرایش توسط T.Toosi : November 6th, 2017 در ساعت 01:20

  2. تعداد تشکر ها ازT.Toosi به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #11
    عضو جدید Raspberry PI آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    نوشته ها
    97
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    56
    تشکر شده در
    53 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    نقل قول نوشته اصلی توسط T.Toosi نمایش پست ها
    باسلام، برای خودمان کاربردی است چون در بعضی از موارد قیمت یا پیشنهاد هایی ارسال می کنیم اما پاسخی دریافت نمی کنیم و با این ماژول میتوانیم عکس العمل کاربر را متوجه بشیم، یا طی پرس و جوی هایی هم که کردیم که در بالا هم توضیح دادم این ماژول برای اطمینان از مشاهده کاربر در تیکت های Abuse، تقاضا داشته است.
    بنظر بنده کاربرد فعلی افزونه جالب و منطقی نیست ولی شاید اگر در جای دیگر یا با قابلیت های دیگر ازش استفاده بشه خیلی بهتر باشه

    تجربه خاصی نداشتیم که ماهیت این افزونه بتونیم بهتر درک کنیم

    در هر صورت موفق باشید دوست گرامی

  5. #12
    عضو دائم T.Toosi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    نوشته ها
    1,071
    تشکر تشکر کرده 
    278
    تشکر تشکر شده 
    2,936
    تشکر شده در
    1,329 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    نقل قول نوشته اصلی توسط Raspberry PI نمایش پست ها
    بنظر بنده کاربرد فعلی افزونه جالب و منطقی نیست ولی شاید اگر در جای دیگر یا با قابلیت های دیگر ازش استفاده بشه خیلی بهتر باشه

    تجربه خاصی نداشتیم که ماهیت این افزونه بتونیم بهتر درک کنیم

    در هر صورت موفق باشید دوست گرامی
    دوست عزیز در تایتل یا محتوای تاپیک، در خواست نظر خواهی مشاهده می کنید؟

    این ماژول به سفارش 2 تا همکار نوشته شده و برای فروش عمومی قرار داده شده است حالا ممکن برای یکی کاربرد و یا برای یکی دیگر کاربرد داشته باشد.

  6. تعداد تشکر ها ازT.Toosi به دلیل پست مفید


  7. #13
    عضو انجمن ParsWebIT آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    پشت سیستم
    نوشته ها
    236
    تشکر تشکر کرده 
    409
    تشکر تشکر شده 
    846
    تشکر شده در
    557 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    تشکر،
    ماژول بسیار کاربردی و خوبی هست.
    فناوری وب پارس
    هاست ویژه وردپرس | هاست حرفه ای | هاست ویژه پرستاشاپ
    ۰۲۱-۲۸۴۲-۱۵۴۵ بهینه سازی شده برای انواع CMS

  8. تعداد تشکر ها از ParsWebIT به دلیل پست مفید


  9. #14
    عضو انجمن modiranhosting آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    297
    تشکر تشکر کرده 
    167
    تشکر تشکر شده 
    513
    تشکر شده در
    382 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    نقل قول نوشته اصلی توسط T.Toosi نمایش پست ها
    دوست عزیز در تایتل یا محتوای تاپیک، در خواست نظر خواهی مشاهده می کنید؟

    این ماژول به سفارش 2 تا همکار نوشته شده و برای فروش عمومی قرار داده شده است حالا ممکن برای یکی کاربرد و یا برای یکی دیگر کاربرد داشته باشد.
    متاسفانه پشتیبانی ضعیف شما و ... باعث شد تا همکاری با شما صورت نگیرد.
    مدیران هاستینگ به شماره ثبت : 443690 با مسئولیت محدود
    نماد اعتماد ، ثبت شده در ساماندهی


  10. #15
    عضو جدید Raspberry PI آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    نوشته ها
    97
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    56
    تشکر شده در
    53 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    نقل قول نوشته اصلی توسط T.Toosi نمایش پست ها
    دوست عزیز در تایتل یا محتوای تاپیک، در خواست نظر خواهی مشاهده می کنید؟

    این ماژول به سفارش 2 تا همکار نوشته شده و برای فروش عمومی قرار داده شده است حالا ممکن برای یکی کاربرد و یا برای یکی دیگر کاربرد داشته باشد.
    دوست گرامی با درنظر گرفتن تایتل و محتوی تاپیک نظر خود اعلام کردیم

    اگر تمایل دارید فقط در تاپیک شما تشکر بشنوید در پست اول ذکر کنید تا کسی انتقاد نکند

    این نظرات صرفا برای شما نیست برای دوستانی هم که قصد تهیه ماژول دارن میتونه مفید باشه که با مزیت ها و مشکلات اون آشنا بشن

    مثلا باید در نظر گرفت در اکثر مواقع کاربران فقط به همون ایمیل ارسالی اکتفا میکنن و درواقع تا زمانی که قصد پاسخ دادن به پیام شما نداشته باشن وارد تیکت نمیشن پس در عمل این افزونه نیمی از کارایی خودش به همین دلیل از دست میدهد

    شما میتونید از این نظرات برای ارتقای محصول خودتون استفاده کنید یا اینکه از ما بخواهید نظر ندهیم

    قصد زیر سوال بردن کارایی یا کیفیت محصول شما را هم نداریم که بخواهیم مطلبی خلاف واقع ذکر کنیم

    در هر صورت موفق باشید بزگوار

  11. تعداد تشکر ها از Raspberry PI به دلیل پست مفید


  12. #16
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    Leaseweb
    نوشته ها
    979
    تشکر تشکر کرده 
    496
    تشکر تشکر شده 
    1,493
    تشکر شده در
    1,179 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    سلام
    این ماژول تداخلی در روال عادی سیستم ندارد؟
    یک سوال کلی میپرسم ماژول هایی که مینویسید کاربر باید از کجا مطمئن باشد که مشکلی از هر لحاظ نخواهد بود؟
    کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
    Telegram: @ramezanniay_mehrshad

  13. #17
    عضو دائم shivahost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    2,477
    تشکر تشکر کرده 
    1,371
    تشکر تشکر شده 
    4,137
    تشکر شده در
    2,773 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    ما دقیقا متن تیکت را از ایمیل حذف کردیم که کاربر به ناحیه کاربری برای خواندن پاسخ مراجعه کند. همچنین‌ گاهی که لازم هست از روش login as چک می کنیم که طرف تیکت را خوانده یا نه.

  14. تعداد تشکر ها از shivahost به دلیل پست مفید


  15. #18
    عضو دائم T.Toosi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    نوشته ها
    1,071
    تشکر تشکر کرده 
    278
    تشکر تشکر شده 
    2,936
    تشکر شده در
    1,329 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    نقل قول نوشته اصلی توسط Raspberry PI نمایش پست ها
    دوست گرامی با درنظر گرفتن تایتل و محتوی تاپیک نظر خود اعلام کردیم

    اگر تمایل دارید فقط در تاپیک شما تشکر بشنوید در پست اول ذکر کنید تا کسی انتقاد نکند

    این نظرات صرفا برای شما نیست برای دوستانی هم که قصد تهیه ماژول دارن میتونه مفید باشه که با مزیت ها و مشکلات اون آشنا بشن

    مثلا باید در نظر گرفت در اکثر مواقع کاربران فقط به همون ایمیل ارسالی اکتفا میکنن و درواقع تا زمانی که قصد پاسخ دادن به پیام شما نداشته باشن وارد تیکت نمیشن پس در عمل این افزونه نیمی از کارایی خودش به همین دلیل از دست میدهد

    شما میتونید از این نظرات برای ارتقای محصول خودتون استفاده کنید یا اینکه از ما بخواهید نظر ندهیم

    قصد زیر سوال بردن کارایی یا کیفیت محصول شما را هم نداریم که بخواهیم مطلبی خلاف واقع ذکر کنیم

    در هر صورت موفق باشید بزگوار
    تمام مخاطب های اینگونه ماژول و همچنین کاربران انجمن وب مستر های حرفه ای هستند، نیاز به راهنمایی و .. شما ندارند، همانطور که قبلا گفتم آخرین باری که محتوای تاپیک را چک کردم جایی ننوشته بودیم نظر یا پیشنهاد های خود را اعلام کنید.

    - - - Updated - - -

    سلام
    این ماژول تداخلی در روال عادی سیستم ندارد؟
    یک سوال کلی میپرسم ماژول هایی که مینویسید کاربر باید از کجا مطمئن باشد که مشکلی از هر لحاظ نخواهد بود؟
    باسلام، مشکلی نیست، چون مخاطب های اینگونه محصولات ما بیشتر وب هاستینگ هست و معمولا خیلی به سورس حساس هستند ما هم محصولات را متن باز منتشر می کنیم به دلیل اینکه اگر مشکلی پیش آید اول به ماژول کد شده شک خواهند کرد.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
    ما دقیقا متن تیکت را از ایمیل حذف کردیم که کاربر به ناحیه کاربری برای خواندن پاسخ مراجعه کند. همچنین‌ گاهی که لازم هست از روش login as چک می کنیم که طرف تیکت را خوانده یا نه.
    باسلام، با این ماژول دیگر لازم نیست Login as کنید، داخل همان تیکت یا در داشبورد ادمین میتوانید چک کنید و تاریخ دقیق مشاهده را چک کنید.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط modiranhosting نمایش پست ها
    متاسفانه پشتیبانی ضعیف شما و ... باعث شد تا همکاری با شما صورت نگیرد.
    باسلام، ماه گذشته حجم کاری ما بسیار بالا بود و متاسفانه مجبور بودیم فقط درخواست های مشتری ها خودمان در اولویت بگذاریم، اگر تیکت یا درخواست بدون پاسخ از طرف ما داشتید لطفا دوباره تیکت را آپدیت کنید.

  16. تعداد تشکر ها ازT.Toosi به دلیل پست مفید


  17. #19
    عضو انجمن modiranhosting آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    297
    تشکر تشکر کرده 
    167
    تشکر تشکر شده 
    513
    تشکر شده در
    382 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    نقل قول نوشته اصلی توسط T.Toosi نمایش پست ها
    تمام مخاطب های اینگونه ماژول و همچنین کاربران انجمن وب مستر های حرفه ای هستند، نیاز به راهنمایی و .. شما ندارند، همانطور که قبلا گفتم آخرین باری که محتوای تاپیک را چک کردم جایی ننوشته بودیم نظر یا پیشنهاد های خود را اعلام کنید.

    - - - Updated - - -



    باسلام، مشکلی نیست، چون مخاطب های اینگونه محصولات ما بیشتر وب هاستینگ هست و معمولا خیلی به سورس حساس هستند ما هم محصولات را متن باز منتشر می کنیم به دلیل اینکه اگر مشکلی پیش آید اول به ماژول کد شده شک خواهند کرد.

    - - - Updated - - -



    باسلام، با این ماژول دیگر لازم نیست Login as کنید، داخل همان تیکت یا در داشبورد ادمین میتوانید چک کنید و تاریخ دقیق مشاهده را چک کنید.

    - - - Updated - - -



    باسلام، ماه گذشته حجم کاری ما بسیار بالا بود و متاسفانه مجبور بودیم فقط درخواست های مشتری ها خودمان در اولویت بگذاریم، اگر تیکت یا درخواست بدون پاسخ از طرف ما داشتید لطفا دوباره تیکت را آپدیت کنید.
    درخواست مجدد آپدیت شد ، ما نیازی فعلا به وب سرویس نداریم فقط میخوایم نمونه رو ببینیم پس لطفا هی توی درخواست نپرسید آدرس نصب بدین و سایت بدین و قیمت و ...
    مدیران هاستینگ به شماره ثبت : 443690 با مسئولیت محدود
    نماد اعتماد ، ثبت شده در ساماندهی


  18. #20
    عضو دائم T.Toosi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    نوشته ها
    1,071
    تشکر تشکر کرده 
    278
    تشکر تشکر شده 
    2,936
    تشکر شده در
    1,329 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]

    نقل قول نوشته اصلی توسط modiranhosting نمایش پست ها
    درخواست مجدد آپدیت شد ، ما نیازی فعلا به وب سرویس نداریم فقط میخوایم نمونه رو ببینیم پس لطفا هی توی درخواست نپرسید آدرس نصب بدین و سایت بدین و قیمت و ...
    آموزش فارسی + نمونه کد وب سرویس اول ما در قسمت مقالات قرار گرفته است، نمونه کد دیگری نداریم (البته این سرویس شامل شما نمی شود و جزئیات سرویس جدید داخل تیکت توضیح داده شد)

    کد:
    https://www.faranevis.com/post/29/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%AF-%D9%85%D9%84%DB%8C/

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: May 6th, 2014, 11:25
  2. اصل ویبولتین کجاست؟
    توسط shirinsoft در انجمن vBulletin
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: June 16th, 2013, 09:26
  3. این اکانتینگ چی هست؟
    توسط nader_star در انجمن اکانتینگ Accounting
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: February 11th, 2013, 01:22
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: October 27th, 2010, 15:49

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •