نقل قول نوشته اصلی توسط AtrafNet نمایش پست ها
سلام
البته به نظر من هاستینگ باید تو ایمیل های ارسالی به کاربر تنظیم کنه که متن کامل تیکت توش نباشه تا کاربر مجبور به ورود به پنل کاربری برای مشاهده متن تیکت بشه.
چون من خودم به عنوان یه مشتری وقتی تو ایمیل متن تیکتی رو بخونم و لزومی به پاسخ نبینم دیگه اصلاً تو پنل کاربری هم وارد اون تیکت نمیشم.
مگه اینکه خونده شدن ایمیل هم بتونید بررسی کنید.
راستی خود whmcs هم وقتی Login as User میکنید و به بخش تیکت های شخص میرید می تونید ببینید که هنوز عنوان تیکت Bold بود یعنی کاربر آخرین پاسخش رو ندیده دیگه مگه نه
سلام، امکانات و توضیحات پست های قبل را دوباره با دقت مطالعه کنید.