باسلام خدمت شما اساتید ارجمند در این انجمن
در خصوص آگاه سازی از دریافت تیکت جدید در مدیریت whmcs من با مشکلی مواجه هستم
تیکت هایی که برای من ارسال می شود در قسمت تیکت های فعال و تیکت های پاسخ داده نشده قابل مشاهده نیست .
من می بایست به قسمت تیکت ها مراجعه کنم و در سایدبار کنار در قسمت ***** کردن تیکت ها آن را بر روی Any قرار دهم تا بتوانم همه تیکت ها را مشاهده کنم

توضیح اینکه وقتی یک تیکت را از طریق روش بالا باز کردم و سپس در تب « انتخاب ها » یکبار بدون هیچ عملیاتی آن را ذخیره کنم ، آنگاه این تیکت در تیکت های فعال نمایش داده خواهد شد
اما به صورت عادی این کار انجام نمی شود ، و حتی در نوتیفیکیشن بالای whmcs نیز نمایش داده نمیشود که تیکت جدیدی دریافت شده

من یکسری دپارتمان تعریف کردم و سپس تنظیم هر دپارتمان را انجام دادم

قبلا نیز WHMCS نسخه های قبلی را استفاده کرده بودم اما با این مشکل مواجه نشده بودم.
ممنون میشوم اگر بنده را راهنمایی کنید :
نسخه whmcs : 7.2.3
نسخه نال هست