متاسفانه افرادی که جدید وارد خدمات هاستینگ و دنیای هاست و سرور مجازی میشوند عموما به فکر فروش هستند و پشتیبانی رو در نظر نمیگیرند
مشتری انتظار داره که کسی همیشه پشتش باشه و به قول معروف پشتش گرم باشه که اگر مشکلی برای سرویسش پیش اومد بدونه مشکلش رفع میشه در سریع ترین زمان
برای پاسخ دهی به تیکت ها و اطلاعیه جهت باز شدن تیکت ها و امور پشتیبانی باید مسیر هایی فراهم بشه که به ارائه دهنده سریعا اطلاع رسانی بشه و ایشون هم سعی در پاسخ دهی سریع کنند حالا در انجام هر کاری که هستند(اگر به فکر پیشرفت و موفقیت در این راه هستند)
تیکت های شخص خود بنده از مشتریان ما سوال کنید بین 5 دقیقه تا 2 ساعت پاسخ دهی میشه مگر زمان های خاص که مشکل جدی ای پیش اومده باشه این رسپانس تا 7 8 ساعت ممکنه پیش بیاد که البته شاید ماهی 1 بار هم این مورد نشه.
دیگه چیزی که همه دارند یک موبایل تا تبلت هست . نباید واقعا پشتیبانی و پاسخ دهی طول بکشه به مشتریان.
موفق باشید