سلام.
دوست گرامی بابت مشکل ایجاد شده از شما عذر خواهی میکنیم.
لطفا مشکلات مربوط به دامنه را لطفا از طریق تیکت پیگیری فرمایید.
اگر از طریق شماره نلفن با ما در ارتباط بودید لطفا در ساعات اداری از این طریق در تماس باشید. البته از طریق تیکت به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستیم.

در زمینه مشکل تحریم ها که مربوط به پنل قدیم است، حجم تیکت ها بسیار زیاد است و رسیدگی زمان بر. همچنین رسیدگی به برخی تیکت ها نیازمند دریافت پاسخ از سازمان ثبت است که این پروسه را طولای و گاها 1 هفته ای میکند.

لطفا اگر موردی هست از طریق تیکت در ارتباط باشید.

موفق باشید