باسلام
در تایید صحبت دوستان ماهم در همکاری با جناب اقای قنبری به مشکلات جالبی برخودریم که ممکن هست برای کاربرانی که قصد دریافت سرویس داشته باشند اهمیت داشته باشه.
- درخواست اکانت وریفای شده پیپال از ایشان داشتیم که حالا با هر دردسری بود بعد از حدود 1 ماه با هزینه بین 350 تا 400 هزارتومان موفق به دریافت اکانت و مدارک شدیم.
- به جهت اطلاعات پایین خود ما بعد از دریافت اطلاعات، مدارک رو چک نکردیم و بعد از رسیدن تراکنش ها به حدود 7 هزار دلار پیپال از ما درخواست مدارک کرد.
- مدارکی که ایشان فرستاده بودن پیوست کردیم و بعد از ارائه متوجه شدیم که پاسپورتی که در اختیار ما قرار داند 4 الی 5 ماه بیشتر اعتبار نداشته.
- بعد از پیدا کردن مجدد ایشان درخواست راهنمایی کردیم که قرار شد ایشان هم مجدد پیگیری کنند و حداکثر ظرف یک هفته پاسپورت جدید برای ما ارسال کنند.
- مجددا ایشان برای 2 هفته پاسخی به تلفن و ایمیل و تلگرام ندادند که بالاخره بعد از تماس با شماره ای غیر ازشماره هایی که از ما داشتند موفق به برقراری تماس شدیم که از دست ما هم شاکی بودند و عنوان کردند که ایشان فرار نکردند که نخواهند جواب مارو بدند.
- مجدد قرار بر این شد که طی چند روز مدرک فتوشاپی برای ما تهیه کنند، که کما فی سابق برای مدتی حدود 1 هفته پاسخ ندادند.
- بعد از 1 هفته مجدد مقرر شد که ایشان حضوری تشریف ببرند و کار ما رو با نفری که داشتند پیگیری کنند.
- مجددا بعد از چند روز ناپدیدی پاسخ دادند که فردی که قرار بود این کار رو انجام بده از عهده این کار بر نیامدند و اعلام کردند خودتون کسی رو پیدا کنید.
- ما یک بنده خدایی رو پیدا کردیم که با کلی هزینه مدارک رو برای ارسال ویرایش کردند، بعد از هماهنگی با خود جناب فرشید قنبری و تایید ایشان اقدام به ارسال مدارک کردیم که علاوه بر اینکه اکانت ما مسدود شد، 120 دلار موجود در اکانت هم معلق شد.
2.png3.png1.png
پ.ن: - قصد ایجاد چنین تاپیکی نداشتیم، تا به حال هم برای کسی تاپیکی با مضمون انتقاد ایجاد نکردیم. اما یکی از همکاران که به واسطه ما با شما اشنا شده بود هم به دلیل یک مورد ساده با شما به مشکل برخورد که در دو پست بالاتر مشکلشون رو شرح دادند، کمی واقع بین باشید، 70% پست های این تاپیک شکایت هستند، سعی کنید کمی مشتری مدار باشید و برای کار دیگران ارزش قائل باشید، خود ما به واسطه مشکل فوق به مدت 2 ماه در پرداخت های ارزی به دیتاسنتر دچار مشکل شده بودیم. سرویس بیش از 2 هزار کلاینت در خطر تعلیق بود، هرجند که موارد ذکر شده احتمالا طبق معمول برای شما اهمیتی نخواهد داشت.
پ.ن: - آیا شما که درخواست به حق یک شخص رو توهین به شعور خودتون تلقی میکنید، احساس نمیکنید که درواقع رفتار شما توهین به شعور دیگران هست؟
- آیا با وجود 70% نارضایتی موجود در تاپیک، چنین نحوه پاسخ گویی رو توهین به شعور دیگران نمیبینید؟









پاسخ با نقل قول