نقل قول نوشته اصلی توسط zartosht نمایش پست ها
درود بر همگی ،‌

دوستانی که از دیتاسنتر های اسیاتک سرویس دارن میشه به بگید وقتی این شرکت 1 پنل ارسال تیکت نداره با چه جیگری با این شرکت کار میکنید ؟‌ تا جای که بنده متوجه شدم درخواست های مختلف رو از طریق ایمیل !‌ و زنگ زدن انجام میشه !‌!!!!!!‌‌(‌ یعنی من با ایمیل فیک شما درخواست بدم سرورتون رو خاموش کنن این کار رو میکنن ! یا اینکه زنگ بزنم !‌ )‌ جالبه اینجور که مشخصه فقط کافیه اطلاعات سرور یک نفرو داشته باشی ‌ اصلا تو بگو اپ لینکشو قطع کن !



دوستان لطفا اگر این موضوع همینجوری نیست که میگم بیان بنده رو متوجه کنند.... یک سیستم whmcs هم دارن که اینجوری که متوجه شدم تنها برای پرداخت فاکتور استفاده میشه !‌
سلام
والا من همیشه زنگ میزنم با کارشناساشون صحبت میکنم ایمیل میدن که با همون ایمیل کارتونو راه میندازن

از طریق همون ایمیل یه لینک ثبت نام بهتون میدن که کاراتونو میتونید اونجا انجام بدید ، زنگ بزنید خود آسیاتک راهنماییتون میکنن ، درباره مرکز جدید داده برج میلاد هم سوال بپرسید به ما هم اطلاع بدید
موفق باشید