دوست عزیز سعی کنید ببینید قلق ایشون چیه و بهشون یه پیشنهاد بدید
مثال اینکه بگید بخاطر این مشکل برای جبران امکانی که به ارزش 400هزار هستش براتون اضافه میکنم و تو سئو سایتتون کمک میکنم و تا 3ماه به رایگان پشتیبانی میکنم
اگر ایشون شکایت کنن طبق آیین جدید پیگیری جدی هست و دوتان دیگه هم جالبه بدونید که اگر 1هفته از زمان وعده داده شده بگذره طرف میتونه با پیگیری خیلی راحت در کمتر از یک ماه شکایت رو با رجوع به دادسرا و تکمیل شکایت به فتا ببره و خیی ساده به مشکل بندازه
اینکه نمیتونه کاری کنه دوستان بهتره اول آمار کامل بگیرید بعدا نظر کاذب بدید
قانون شکایت اینه شما زنگ بزنید فتا میگه برید دادسرای فلان جا شکایت رو پر کنید و با تکمیل فرم اداری در پاکت مهر شده برای ما بیارید تا پیگیری کنیم
بنده چنین کاری رو انجام دادم و بعد از 1ماه تونستم هزینم رو بگیرم.
افراد دیگه ای هم تو همین انجمن وب هاستینگ هستن که این موارد رو داشتن و عینن طبق این روندی که بنده طی کردم رو پیش رفتن .
دوست عزیز فقط باید طرف رو نرم کنید و بهتره اگه خودتون زبونشو ندارید از طرف همکار یا دوستی که زبونشو دارن یا اگر خانمی آشنا دارید بسپارید تا براحتی با ایشون به راه خوبی برسید
امیدوارم مشکلتون براحتی حل بشه و به توافق برسید.