متاسفانه باید بگم ما ایرانی ها کم تحمل هستیم . 9 روز گذشته درست اما وظیفه شما نیست که کل هزینه رو عودت بدید
وظیفه شما اینه اون 9 روز رو مثلا یه تعرفه ثابت مثلا 15 تومان بگید ما 9*15 میکنیم و خسارت رو میپردازیم
متاسفانه ما مورد های اینچنینی داشتیم و چون در قوانین سایت ذکر کردیم موردی که قانونی پیگیری شد خسارت رو از خود فرد ما دریافت کردیم چرا که گاهی اوقات قوانین رو نمیخونند و سفارش میدن
یا حتی در زمینه گرافیک مثل psd طرف فکر میکنه اگر ناراضی باشه توانایی دریافت وجه داره بلکه نمیتونه این حق رو داشته باشه چون قطعا پی اس دی دریافت کرده میتونه به یک طراح دیگه بده کد کنه و پولشم از شما پس بگیره پس شما ضرر میکنید
بنابراین اگر میبینید فحاشی میکنند قطعا شکایت کنید و این مورد پیگیری میشه
اگر نه دوستانه رفعش کنید قطعا دوستانه رفع نمیشه چون که ما عادت کردیم همیشه حق را با خودمون میبینیم و مشتری هیچ وقت از مواردی که اتفاق میوفته با خبر نیست مورد های زیادی در زمینه هاستینگ و طراحی هست