-
September 15th, 2017, 21:53
#1
عضو انجمن
درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
سلام
بعد از مشکلات شدید در زمینه تخلیه خط چند روز پیش برادرم برای مشکل خطش تماس میگیره با شاتل که با تعجب تمام جواب های جالبی میشونه.
برادر من بابت کیفیت خط تماس میگیره با پشتیبانی، پشتیبانی اعلام میکنه که کیفیت پینگ تایم برای اونها مهم نیست و دانلود مهم هست که دانلود مشکلی نداره. با این وجود برادر من نسبت به سرعت دانلود هم شکایت میکنه که متاسفانه پشتیبانی زیر بار نمیره.
نکته جالب اینجاست که پشتیبانی اعلام میکنه ما باید یک نیرو به منزل شما بفرستیم ولی چون بوشهر تا محل زندگی ما که یکی از روستاهای حومه بوشهر هست حدود 20 دقیقه فاصله داره و نماینده محل زندگی ما هم خدمت تشریف دارن شما که برادر من باشد باید هزینه 40 هزار تومان بابت تاکسی تلفنی پرداخت کنه تا کارشناس بیاد. شاید این یه مقدار طبیعی به نظر بیاد ولی جالب اینجاست که اعلام کردند باید دستمزد کارشناسشون رو هم ما پرداخت کنیم و اگه قبول نکنیم کارشناس ارسال نمیکنن که خط رو بررسی کنن.
ارسال این کارشناس فقط برای بررسی مشکل هست که آیا مشکل از سمت ما هست یا خیر.
کیفیت خط من در مودم:
snr.JPG
همینطور که میبینید مشکلی از سمت کلاینت وجود نداره. سیم کشی کاملا سالم هست و مودم هم مشکلی نداره..
فایل صوتی این مکالمه که درخواست وجه کردن وجود داره و اگه لازم بشه قرار داده میشه.
-
تعداد تشکر ها ازMehrvarzan به دلیل پست مفید
-
September 15th, 2017 21:53
# ADS
-
September 15th, 2017, 22:12
#2
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
وقتی یک آدم بی لیاقت نماینده شاتل میشه همینه دیگه.
-
تعداد تشکر ها از aminh03 به دلیل پست مفید
-
September 15th, 2017, 22:21
#3
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
خط شما مشکلی نداره
پینگ هم باید مهم باشه دوست عزیز
دست خودشون هست مگه؟ قرارداد امضاء کردید و پینگ هم جزوش هست
شما هم اگر شک ندارید مشکل از شاتل هست بگید مشکل رو بررسی کنید اگر از طرف خط بود هزینه رو پرداخت می کنیم و اگر نبود به ما ربطی نداره
195 هم می تونید شکایت کنید
http://195.ict.gov.ir/
-
تعداد تشکر ها از navid2zp به دلیل پست مفید
-
September 15th, 2017, 22:26
#4
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
navid2zp
خط شما مشکلی نداره
پینگ هم باید مهم باشه دوست عزیز
دست خودشون هست مگه؟ قرارداد امضاء کردید و پینگ هم جزوش هست
شما هم اگر شک ندارید مشکل از شاتل هست بگید مشکل رو بررسی کنید اگر از طرف خط بود هزینه رو پرداخت می کنیم و اگر نبود به ما ربطی نداره
195 هم می تونید شکایت کنید
http://195.ict.gov.ir/
بدون شک مشکل از شاتل هست چون این مشکل رو نه فقط من بلکه برادر و دو خط دیگه هم دارند.
در مورد پینگ تایم هم بله جز قراردادهای شرکت ها هست ولی متاسفانه مشترکین اطلاعی ندارن
-
تعداد تشکر ها از Mehrvarzan به دلیل پست مفید
-
September 16th, 2017, 00:50
#5
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
سلام،
من باشم سرویس دهنده رو عوض میکنم. جایی که اینطوری پشتیبانی میده رو باید تحریمش کرد واقعا و ازش سرویس نخرید.
با احترام.
کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور
-
تعداد تشکر ها ازFarid Saadat به دلیل پست مفید
-
September 16th, 2017, 01:27
#6
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
Mehrvarzan
سلام
بعد از مشکلات شدید در زمینه تخلیه خط چند روز پیش برادرم برای مشکل خطش تماس میگیره با شاتل که با تعجب تمام جواب های جالبی میشونه.
برادر من بابت کیفیت خط تماس میگیره با پشتیبانی، پشتیبانی اعلام میکنه که کیفیت پینگ تایم برای اونها مهم نیست و دانلود مهم هست که دانلود مشکلی نداره. با این وجود برادر من نسبت به سرعت دانلود هم شکایت میکنه که متاسفانه پشتیبانی زیر بار نمیره.
نکته جالب اینجاست که پشتیبانی اعلام میکنه ما باید یک نیرو به منزل شما بفرستیم ولی چون بوشهر تا محل زندگی ما که یکی از روستاهای حومه بوشهر هست حدود 20 دقیقه فاصله داره و نماینده محل زندگی ما هم خدمت تشریف دارن شما که برادر من باشد باید هزینه 40 هزار تومان بابت تاکسی تلفنی پرداخت کنه تا کارشناس بیاد. شاید این یه مقدار طبیعی به نظر بیاد ولی جالب اینجاست که اعلام کردند باید دستمزد کارشناسشون رو هم ما پرداخت کنیم و اگه قبول نکنیم کارشناس ارسال نمیکنن که خط رو بررسی کنن.
ارسال این کارشناس فقط برای بررسی مشکل هست که آیا مشکل از سمت ما هست یا خیر.
کیفیت خط من در مودم:
snr.JPG
همینطور که میبینید مشکلی از سمت کلاینت وجود نداره. سیم کشی کاملا سالم هست و مودم هم مشکلی نداره..
فایل صوتی این مکالمه که درخواست وجه کردن وجود داره و اگه لازم بشه قرار داده میشه.
باسلام
snr شما خیلی بالا است این دو تا نشونه داره،
همانطور که حتما میدانید snr رابطع عکس یا data rate داره،
مثال لینک دانلود شما اگر روی 2 مگ بسته شده باشد و snr شما 25 باشد،اگر پورتتون را روی 12 مگ ببندید snr شما به حدود 10-14 می رسد.
با توجه به وضعیت snr شما که در عکس مشخص است احتمالا سرعت پورت شما خیلی پایین بسته شده.
ولی سرعت (پهای باند )پایین باشد وقتی یک پیج سبک هم باز کنید پینگتون بالا میره چوت از تمام پهنای باند استفاده میشه.
زنگ بزنید پشتیبانی تهران،بگیرد پورتتون رو روی 8 مگ ببندند و snr رو چک کنید اگر بالای 8-9 بود ازر اینترنت استفاده کنید و نتیجه رو اعلام کنید.در غیر اینصورت درخواست بدین که پورت رو روی 4 مگ ببندند.
بعد نتیجه را اعلام بفرمایید.
-
تعداد تشکر ها از Alt+F4 به دلیل پست مفید
-
September 16th, 2017, 01:57
#7
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
چیزه غیر قابل باوری نیست!همه جا ارسال کارشناس هزینش با مشترکه
-
-
September 16th, 2017, 08:58
#8
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
Alt+F4
باسلام
snr شما خیلی بالا است این دو تا نشونه داره،
همانطور که حتما میدانید snr رابطع عکس یا data rate داره،
مثال لینک دانلود شما اگر روی 2 مگ بسته شده باشد و snr شما 25 باشد،اگر پورتتون را روی 12 مگ ببندید snr شما به حدود 10-14 می رسد.
با توجه به وضعیت snr شما که در عکس مشخص است احتمالا سرعت پورت شما خیلی پایین بسته شده.
ولی سرعت (پهای باند )پایین باشد وقتی یک پیج سبک هم باز کنید پینگتون بالا میره چوت از تمام پهنای باند استفاده میشه.
زنگ بزنید پشتیبانی تهران،بگیرد پورتتون رو روی 8 مگ ببندند و snr رو چک کنید اگر بالای 8-9 بود ازر اینترنت استفاده کنید و نتیجه رو اعلام کنید.در غیر اینصورت درخواست بدین که پورت رو روی 4 مگ ببندند.
بعد نتیجه را اعلام بفرمایید.
پورت من روی 8 مگ بسته شده برای دانلود و برای آپلود روی 512
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
deltamusic
چیزه غیر قابل باوری نیست!همه جا ارسال کارشناس هزینش با مشترکه
نخیر عزیز وقتی سرویس که میدن مشکل داره و اعلام میکنن از سمت ما هست و ما هم مدرک بهشون میدیم که از سمت خودشون هست چه هزینه ای رو باید بدیم؟
مدارک نشون میدن مشکل از سمت مشترک نیست.. و این وظیفشون هست که مشکل مشترک رو رفع کنن.
وقتی افکار مردم ما مثل شما باشه میشه وضعیت کنونی ما که به جایی نمیرسیم و همیشه با یک اینترنت خراب باید دست و پنجه بزنیم.
-
تعداد تشکر ها ازMehrvarzan به دلیل پست مفید
-
September 16th, 2017, 09:55
#9
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
هزینه به عهده مشترک به هیچ وجه نیست توی اسیاتک هستیم و معمولا حتی کارشناس اعزارم بشه اگر فقط چک کنه و کاری توی خطوط سیم انجام نده هزینه دریافت نمیکنه
Network Security Specialist
شرکت انتقال داده آوا سامانه ( کیاوا ) به شماره ثبت : ۵۴۹۷۹۲ - مسئولیت محدود
Telegram |
Website
-
تعداد تشکر ها از kiavaco به دلیل پست مفید
-
September 16th, 2017, 10:41
#10
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
شاتل اینطور هست ... البته مشکل با کارشناسش نیست ، مشکل اینه هر کسی روی مشکلش خیلی پیگیر بشه می گند کارشناس می فرستیم ، بعد کارشناس می اد میگه مشکل از خطتتون است و مثلا نویز داره.
-
تعداد تشکر ها از pardishosting به دلیل پست مفید