نقل قول نوشته اصلی توسط ParsWebIT نمایش پست ها
در زمان وقوع مشکل اون هم در چند سرور به یکباره "زمان" اهمیت فوق العاده زیادی داره
که با مشغول بودن ادمینها در پشتیبانی جوابی درباره وضعیت منتشر نمیشه و حتی شرکتهای بسیار عملیاتی مانند پارس آنلاین، شاتل و ... در هنگام قطعی روی تماس پیغام پخش میکنند


لطفا صبر کنید تا به گفته خودشون سرویسهای کاربران رو روی سرورهای جدید ست آپ و تحویل بدن.
و بر اثر استرس کاربر به نامعلوم بودن وضعیت خود این وضعیت پیش میاد.
درک کنید در این شرایط بسیار استرسی و سخت کار درستی نیست
مشتریان این طور عجولانه اقدام به زیر سوال بردن اعتبار کنند.
صبر کنید اگر زمان کافی گذشت و مطمئن شدید بعد اتهام بزنید
4 روز زمان کافی نیست؟
در ایمیل نوشتن اطلاعات سرور مجازی قبلی رو تیکت کنید تا سرور مجازی جدید داده شود شما لطف کنید اطلاعات سرور مجازی منو تیکت کنید سرور مجازی جدید بگیرید توی عکس دوم هست هم ای پی هم یوزر و هم پسورد.
اگر بک اپ یک سایت مهم روی سرور مجازی برای چند ساعت قرار داده بودین و سرور مجازی بعد از گذشت یک ساعت از دسترس خارج می شد و بایستی جوابگو مشتری بودید باز هم طرف داری و حق به جانب داری می کردین؟
شما هم موقع مشکل اکانت تلگرام خود را حذف می کنید؟