بی صبرانه منتظرم ببینم این 4 شنبه و شنبه کی قراره برسه و باز هم بهونه ای جدید پیدا میشه یا نه!
اون پول هایی ک بابت اسکریپ اختصاصی از ما گرفتید و بعدش اینقدر پیجوندید ک ما عطا ش رو به لقا ش بخشیدیم چ می شود؟!
غرور عجیبی داری شما! جالبه ک در صحبت ها تون یه معذرت خواهی خشک و خالی هم نیست!
انشالله حال خواهرتون سریع بهبود پیدا کنه. ولی اینها هیچ کدوم دلیل بر بی تعهدی شما نمیشه. وب مسترهایی ک از طریق این vip کاربر دارند، با هر باگ سیستم شما در روز باید چندین بار، از سمت کاربرهای خود تحقیر بشن، و عجیبه ک این اصلا برای شما محلی از اعراب نداره!
جالبه اون روزی ک تماس گرفتیم باهاتون و پیگیر اسکریپت گرب شدیم، خیلی حق به جانب فرمودید که " در سایت رسمی اعلام شده که تا 5 مرداد فقط از طریق تیکت پشتیبانی انجام میشه"
با کدوم منطق؟! چطور تا 4 روز قبل موعد تحویل پروژه تلفن رو جواب میدید. دقیقا روز تحویل به بعد، تمام قوانین بر علیه مشتری میشه!
ضمن اینکه این سایت به اصطلاح رسمی نباید خودش رو مجاب کنه ک هر قانون من در اوردی رو نزاره روی سایت! بماند که بعد 5 مرداد هم دو روز یه بار ج تیکت می دادید، ک در نهایت منجرب شد ما کلا قطع امید کنیم.
کاش حداقل اندازه یک درصد از عذرخواهی هایی که ما از کاربرانمون(به خاطر باگ های سیستم شما) کردیم، از مشتری هاتون می کردید!
پست های سایتتون رو فقط محدود به قوانینی که فهوی کلامش اینکه قراره یه روز خوب بیاد نکنید! معذرت خواهی درسته دردی از کسی دوا نمی کنه، ولی حداقل به مشتری و خود شما می فهمونه ک قصورتون رو پذیرفتید.