این چه روشی هست که برای هر درخواست پیمنت باید تیکت بدید و اونا دستی بررسی کنند. اینکه توافق همکاری نشد. انگار آدرس پی پال رو بگیریم و مستقیم واریز کنیم و تیکت بدیم اعمال کنند. ضمنا فقط payment24 نیست که پی پال واریز میکنه. خیلی جاهای دیگه هست که از قدیم کار میکنیم و اطمینان داریم و خیلی سریع تر هم هستند با قیمت بهتر. ضمنا فکر میکنم درگاه وبمانی هم داشته باشند. هدف اینه کار تسریع بشه و سهولت بالا بره.
من کاملا متوجه ام شما برای همین فرآیند هم زحمت زیادی احتمالا کشیدید و از شما هم سپاسگزاریم. به هر حال یه مرحله ما رو جلو بردید در همکاری با این شرکت و مسائل زیادی روشن شد.
ولی این مسائل نگران کننده هست چرا که یا نشون میده گویا چندان رغبتی به همکاری برای جذب بازار ایران ندارن که ظاهرا نخواستن برای همکاری و استفاده از این بازار حتی یه ذره به خودشون زحمت بدن و یه وب سرویس بدن. ظاهرا صرفا موافقت کردن شما پول بدید بهشون قبول کنند. خوب زحمت کشیدن اینکه پول واریز کنید و تیکت بزنید و اونا اعمال کنند که هنر نیست. یا اینکه نشون دهنده زیرساخت ضعیف این شرکت هست که نمی تونه یه API ساده بده به شما تا فرآیند پرداخت دستی نباشه. البته زیر ساخت ضعیف از فناوری و وضع استاندارد بودن سایتشون و ریسپانسیو نبودن آن و نحوه لوکالایز شدن سایتشون هم مشخصه. فناوریشون دات نته اما به صورت وب فرم که ده سال پیش منسوخ شده و اینا هم هیچ به روز رسانی ای نکردن. نحوه بومی سازی سیستمشون هم که خیلی خلاقانه هست. مثلا وقتی معادل یک Phrase در زبان فارسی یافت نمیشه به جای Fallback به معادل انگلیسی جاش ارور نشون میده و صفحه رو کامل ناخوانا می کنه.