جناب مگه شما مشتری این شرکت نیستید؟ مگه شما به قوانین این شرکت احترام نمیزارید؟ چطور براتون قابل قبول هست که یکی دیگه قوانین رو زیر پا بزاره و دیتاسنتر مجبور بشه برخورد کنه با کاربران؟
خودشون خر نیستند چیه جناب؟ اصلا ربطی نداره، وقتی شما اطلاعی از قانون شکنی دارید اطلاع بدید تا اون ها بتونن سریع این مشکل رو رفع کنن. این مسئله باعث میشه در سرویس دهی به شما بهتر عمل کنن.
مثلا فکر کردید الان کلی ضرر کردند و نشستن یجا دارن گریه می کنن؟ نه جناب نشستن دارن صحبت می کنن چطور این ضرر رو جبران کنن
دقیقا هم به همین دلیل هست که این برخورد ها میشه. به خاطر این که شما با این که میدونستید چنین شرایطی هست تو لاک خودتون بودید، حالا که این مسئله به خودتون و همکاراتون ضرر زده باز هم میگید آدم باید تو لاک خودش باشه؟
مگه بازار هاستینگ و مسئولیت شما در قبال کاربرانتون شوخی هست که شما تو لاک خودتون باشید؟ مگه به شما پول میدن که شما تو لاک خودتون باشید؟
کسی که بخواد تو لاک خودش باشه میشینه خونه از زندگی لذت میبره، نمیاد تو بازار به این بزرگی و کلی مسئولیت قبول کنه
شما اطلاعاتی دارید گزارشتون رو بدید
به قول خود شما دیتاسنتر که خر نیست، بررسی می کنه اگر حق با شما باشه از ایجاد مشکل جلوگیری می کنه و 2 روز دیگه هم اگر مشکلی برای شما پیش بیاد هوای شما رو داره و داشتن هوای شما به معنای داشتن هوای مشتریان شماست. خواهشا به مشتریانتون اهمیت بدید
به هم وطن های خودتون اهمیت بدید
به جامعه آماری که جزوش هستید اهمیت بدید هر چقدر که کوچیک هست
به هیچ کدوم از این ها هم اگر اهمیت نمیدید خواهشا به خودتون اهمیت بدید
شما اگر به خودتون اهمیت بدید من به شما قول میدم در همین حال به بقیه هم اهمیت دادید