نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 488

موضوع: تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن Z.eus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    I.N.M.O.N
    نوشته ها
    585
    تشکر تشکر کرده 
    695
    تشکر تشکر شده 
    1,115
    تشکر شده در
    839 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    این جوکر پنلش خیلی ضعیفه! (کمبود امکانات و.. )
    پشتیبانیشون هم زیاد جالب نیست. روش های پرداختی هم برای ایرانیان مناسب نیست مگر اینکه اکانت اصلی مشخصات خارجی داشته باشد.

    هگزونت هم پشتیبانیش ضعیف هست! حتی میشه گفت ضعیف تر از جوکر، ما ایمیل براشون ارسال کردیم که بعضی ها رو آقای Patrick عزیز اصلا جواب ندادند! یا مثلا از 5 تا سوالی که میرسیم 2 تاش رو جواب میده!
    پنلشون از لحاظ امکانات خوبه، مخصوصا قسمت هایی که برای امنیت اکانت در نظر گرفتن بهتر از رجیسترار های دیگه هست ولی هیچ قسمتی برای ارسال تیکت ندارد و گویا فقط با ارسال ایمیل پشتیبانی میکنند. البته جوکر هم به همین شکله.

    جوکر و هگزونت payment method های کمی دارند. پرداخت وب مانی ندارد. قابلیت external link که در ریسلو بسیار پرکاربرد بود را ندارند!

    - - - Updated - - -

    به هر حال مشخص نیست چطوره که ایران سرور با جوکر کار میکند و یک دفعه اینقدر دلواپس دامین های کاربران ایرانی و هاستینگ های رقیب شد! شاید با هم توافقاتی کردند که جوکر را از ورشکستگی در بیارن!
    ویرایش توسط Z.eus : August 4th, 2017 در ساعت 15:20
    ServerSaz.com | Fast and Reliable VPS, Dedicated Server █
    24x7x365 Technical Support - 99.9% Uptime Guarantee █
    Join us on Telegram | Live Chat


  2. تعداد تشکر ها از Z.eus به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    326
    تشکر تشکر کرده 
    159
    تشکر تشکر شده 
    580
    تشکر شده در
    192 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    هگزونت در سطح رجیسترار فعالیت میکند. یعنی عمده خدماتش به رجیسترار ها و ریسلرهای بزرگ هست. از این نظر شاید در بخش پشتیبانی به end User و سوالاتی که اند یوزر ها میپرسند و حجم آن مشکل داشته باشند. بنابر این گرفتن نمایندگی مستقیم برای کاربرانی که اطلاعات فنی و .. کم دارند شاید مناسب نباشه.
    اما قسمت پشتیبانی و تیکتینگ OTRS دارند. در خود پنلشون هست که چداگانه باید ثبت نام کنید. قابلیت اکسترنال لینک اگه منظورتون استفاده از dns خود هگزونت برای دامینهایی که جاهای دیگه ثبت شده باشه هم وجود داره.

    مشکلاتی که فرمودید از جمله روشهای پرداخت و پشتیبانی ، برای کاربران ما وجود ندارد چون ما پرداخت ریالی انلاین داریم و پشتیبانیمون هم برای کاربران ایرانی موجوده.

  4. تعداد تشکر ها ازPersianDOT به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن Z.eus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    I.N.M.O.N
    نوشته ها
    585
    تشکر تشکر کرده 
    695
    تشکر تشکر شده 
    1,115
    تشکر شده در
    839 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    نقل قول نوشته اصلی توسط PersianDOT نمایش پست ها
    هگزونت در سطح رجیسترار فعالیت میکند. یعنی عمده خدماتش به رجیسترار ها و ریسلرهای بزرگ هست. از این نظر شاید در بخش پشتیبانی به end User و سوالاتی که اند یوزر ها میپرسند و حجم آن مشکل داشته باشند. بنابر این گرفتن نمایندگی مستقیم برای کاربرانی که اطلاعات فنی و .. کم دارند شاید مناسب نباشه.
    اما قسمت پشتیبانی و تیکتینگ OTRS دارند. در خود پنلشون هست که چداگانه باید ثبت نام کنید. قابلیت اکسترنال لینک اگه منظورتون استفاده از dns خود هگزونت برای دامینهایی که جاهای دیگه ثبت شده باشه هم وجود داره.

    مشکلاتی که فرمودید از جمله روشهای پرداخت و پشتیبانی ، برای کاربران ما وجود ندارد چون ما پرداخت ریالی انلاین داریم و پشتیبانیمون هم برای کاربران ایرانی موجوده.
    سوالات ما فنی نبودند و نیاز به پاسخگویی پشتیبان هگزونت بود. پنل هگزونت پیچیدگی خاصی ندارد. یک wiki دارند که توضیحات لازم در ارتباط با قسمت های مختلف نوشته شده است.
    بنده سیستم تیکتینگ OTRS شان را تست نکردم ولی پاسخ گویی به ایمیل هایشان حتی دپارتمان های مختلف، حتی در ساعات و روز های کاری، .. جالب نیست.

    اکسترنال لینک یک قابلیت ریسلو هست که امکان پرداخت فاکتور هارو به اشخاص دیگر میدهد بدون نیاز به ارسال دسترسی اکانت.

    مشکلاتی که فرمودید از جمله روشهای پرداخت و پشتیبانی ، برای کاربران ما وجود ندارد چون ما پرداخت ریالی انلاین داریم و پشتیبانیمون هم برای کاربران ایرانی موجوده.
    قربان ما در رابطه با رجیسترار و همکاری مستقیم با ایشان صحبت میکنیم، البته تلاش و امکاناتی که شما برای end user ها فراهم کردید قابل تقدیره.

    با تشکر.

    - - - Updated - - -

    بصورت کلی پشتیبانی رجیسترار های مختلف تقریبا در یک سطح است. البته نیازی به پشتیبانی رجیسترار ها زیاد محسوس نیست. مورد مهم تر امنیت پنل، هویت ایرانی و روش های پرداختی مناسب است که متاسفانه هر کدام از رجیسترار ها در بعضی موارد ضعیف هستند.
    ServerSaz.com | Fast and Reliable VPS, Dedicated Server █
    24x7x365 Technical Support - 99.9% Uptime Guarantee █
    Join us on Telegram | Live Chat


  6. تعداد تشکر ها ازZ.eus به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2017
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    123
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    112
    تشکر شده در
    85 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    نقل قول نوشته اصلی توسط Z.eus نمایش پست ها
    این جوکر پنلش خیلی ضعیفه! (کمبود امکانات و.. )
    پشتیبانیشون هم زیاد جالب نیست. روش های پرداختی هم برای ایرانیان مناسب نیست مگر اینکه اکانت اصلی مشخصات خارجی داشته باشد.

    هگزونت هم پشتیبانیش ضعیف هست! حتی میشه گفت ضعیف تر از جوکر، ما ایمیل براشون ارسال کردیم که بعضی ها رو آقای Patrick عزیز اصلا جواب ندادند! یا مثلا از 5 تا سوالی که میرسیم 2 تاش رو جواب میده!
    پنلشون از لحاظ امکانات خوبه، مخصوصا قسمت هایی که برای امنیت اکانت در نظر گرفتن بهتر از رجیسترار های دیگه هست ولی هیچ قسمتی برای ارسال تیکت ندارد و گویا فقط با ارسال ایمیل پشتیبانی میکنند. البته جوکر هم به همین شکله.

    جوکر و هگزونت payment method های کمی دارند. پرداخت وب مانی ندارد. قابلیت external link که در ریسلو بسیار پرکاربرد بود را ندارند!

    - - - Updated - - -

    به هر حال مشخص نیست چطوره که ایران سرور با جوکر کار میکند و یک دفعه اینقدر دلواپس دامین های کاربران ایرانی و هاستینگ های رقیب شد! شاید با هم توافقاتی کردند که جوکر را از ورشکستگی در بیارن!
    مابقی صحبت هاتون رو کاری ندارم ولی اینکه گفتید هزگونت سیستم پشتیبانی تیکتی نداره درست نیست
    پشتیبانی تیکتی داره ولی اکانتش جدا از اکانت ریسلری هست ولی از داخل همون پنل میشه هم اکانتش رو ایجاد کرد و هم لاگین و استفاده کرد
    در مورد پشتیبانی هم ما که راضی هستیم فقط روزهای تعطیلشون پشتیبانی ضعیف هست مابقی روزها ما راضی هستیم
    آدرس تلگرام:
    https://t.me/babak1983
    آیدی تلگرام:
    @babak1983

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 2nd, 2014, 00:13
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: March 12th, 2014, 20:31
  3. پرداخت هزینه پشتیبانی برای لایسنس دایرکت ادمین
    توسط ahmad19 در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 4th, 2013, 00:47
  4. برگشت هزینه توسط Nic.ir ؟
    توسط masoudgolchin در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: April 7th, 2012, 06:55
  5. انتقال بکاپ توسط شما پرداخت هزینه توسط ما !
    توسط l2ra2 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: February 23rd, 2012, 13:24

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •