-
August 3rd, 2017, 12:15
#51
عضو انجمن
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!

نوشته اصلی توسط
Farid Saadat
پنل vmware رو هم مي توانند بگيرن و در مواقع ضروري كارشون رو انجام بدن.
بدون نياز به مدير سرور ؟ مدير سرور كارش چيز ديگست كلا! منظور شما سرويس دهنده است نه مدير سرور
درخواست پشتيباني كه به سرعت پاسخ داده بشه، از نظر من بهتر از پنل ويرچوالايزور هست. ويرچوالايزور از نظر كيفي حتي نزديك به vmware هم نمي تونه باشه!
با احترام.
خیلی از کاربرا با پنل vmware و حتی ماژول ها و سیستم هایی که طراحی شده برای اینکار به درستی نمیتونند کار کنند .
چون خیلی مواقع باگ دارند و دچار قطعی میشن و یا اینکه نکات خاصی برای قسمت های مختلفی دارند .
یا کاری که کاربر با یه کلیک و خیلی ساده میتونه توی پنل virtualizor انجام بده باید مثلآ با دو کلیک یا بیشتر و به صورت یکم سخت تر توی بقیه پنل ها انجام بده .
قابلیت ها و محیط گرافیکی virtualizor خیلی کاربرپسند تر هست و کلی آموزش توی اینترنت برای کار باهاش وجود داره .
من الکی نمیومد به شما بگم virtualizor . دلیل دارم .
بله من و شما با vmware vsphere خیلی راحت کار میکنیم اما کاربری که خیلی اطلاعاتش پایین هست یا درحد متوسط خیلی مواقع حتی برای کانکت شدن به این پنل میمونه چیکار کنه .
سادگی ، محیط کاربرپسند ، قابلیت های زیاد ، انجام مثلآ هر نصب سیستم عامل فقط با یک کلیک و بدون کار های اضافی مثل ست کردن ای.پی و کلی موارد دیگه رو شما در نظر بگیر .
(البته برای اینکه تاپیک شلوغ نشه و منحرف نشه من آخرین پستم در این مورد توی اینجا هست ، اگر موردی هست خصوصی یا توی یک تاپیک دیگر مربوط به این موضوع ایجاد بشه ،بحث کنیم .)

نوشته اصلی توسط
almandata
این همه بحث الکی !!!! نتیجه ای هم نداره واقعا !!!
کاربران باید اینو بفهمن سرویسی که بهشون داده میشه (هاست) مدیر سرور بخاطر مشکلش رو ظرف مدت 72 ساعت رفع کنه !!!! البته کاربر هم واقعا توقعات خیلی خیلی بالایی داره
سرور مجازی هم وقتی توی پنل زده میشه بدون مدیریت یعنی هرچی باشه مدیریت نداره !حالا مدیر سرور ،پشتیبانی میخواد به کاربر لطف کنه مشکلشو رفع کنه بحثش جداست اما اگر مشکل رو رفع نکردن دلیل به پشتیبانی بد نداره وظیفه اش تحویل سرور بوده!!!
99 درصد سایت های برای مدیریت و رفع مشکل سرور ماهانه بالای 100 هزار تومان میگیرن !!!
حالا شما توقع دارید مدیر سرور بیاد 5 ساعت برای شما وقت بذاره بخاطر 5 هزار تومان؟!
منطقی فکر کنید تا اینکه بخواید خودتون رو مقصر ندونید همه مشکلات رو بندازید گردن سرویس دهنده !
دقیقآ .
هاستینگ تنها مدیر سرور باید مشکلات سرور رو برطرف کنه . البته این مورد بعضی مواقع زمانبر هست .
سرور مجازی اصولآ self-management هست . یعنی کاربر وقتی سرور مجازی کامل و بدون مشکل تحویل گرفت ، دیگه خودش باید حواسش باشه به استفاده و کار کردن باهاش .
مدیر سرور یا سرویس دهنده هم البته برای مواردی که سطح دسترسی کاربر پایین هست و امکان تغییرات و رفع مشکل رو نداره ،پاسخگو هست .
مشکل کجاست ؟
مشکل انجاست که کاربر میاد میگه مثلآ رم 4 میخوام از هلند با 8 کور cpu و 80 گیگ ssd و بیشتر از 30 تومن نمیتونم خرج کنم . اگه 15 تومن شد که عالیه همین الان میخرم . 
در این مواقع هم فروشنده عزیز میاد این سرور به کاربر میده با قیمتی که میخواد اما انقدر oversell و limit درنظر میگیره که خودش ضرر نکنه و سودش هم ببره.
کاربر میاد مثلآ taskmanager یا properties باز میکنه میبینه منابع که همونه پس چرا ... ؟
یا از این سرویس با این قیمت انتظار داره پشتیبان 24 ساعته روی سرورش باشه و هرچی مشکل میخوره یا مثلآ مشکل نرم افزاری هم میخوره فروشنده برطرف کنه .
ویرایش توسط clack : August 3rd, 2017 در ساعت 12:20
✪ ورود به فروشگاه فارس۷
✪ فروش ویژه VPS ایران = هاستینگ ,سرور دانلود ,سرور گیم و...
✪ Telegram ID : Fars7COM # Yah0o ID : G8W8 # Tell : 0919-188 88 49
-
تعداد تشکر ها از clack به دلیل پست مفید
-
August 3rd, 2017 12:15
# ADS
-
August 3rd, 2017, 14:31
#52
عضو دائم
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!
با سلام
اعتقاد بنده به عنوان مدیر هاستینگی که سرد و گرم بازار هاستینگ رو دیدم و داریم سرویس میدیم چند ساله اینه که هر کس هر چقدر هزینه میگیره مهم نیست وقتی شما هاست میفروشی و میزبان کاربری هستی پس شما مسئول اینکه به نحو احسن میزبان ایشون باشید هستید . اینکه کم پول میگیرید به خودتون مربوط است و اینکه شما نمیتونید 24 ساعته آنلاین باشید این هم مشکل شماست و ربطی به یوزر نداره
یوزر یک سایت ساده هم داشته باشه فرق نداره انتظار داره هر زمان که سایتش رو زد دردسترس باشه . و وقتی تیکت داد یا تماس گرفت سریعا مشکلش مرتفع بشه
اگه کسی نمیتونه با 5000 تومان سرویس بده و کیفیت خوب بده خوب نده مجبورش که نکردن و اگه به خاطر رقابت میخواد بده و مجبوره بده باز هم نده چون مجبور نیست رقابت بکنه وقتی قدرتش رو نداره .
هر هاستینگی وظیفه اصلیش میزبانی داده و مشتریشه و باید در هر شرایطی پاسخگو باشد .
با سپاس
عیسی لو
شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021
| onlineserver.ir
آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12
-
تعداد تشکر ها ازmajidisaloo1 به دلیل پست مفید
-
August 3rd, 2017, 15:09
#53
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!
تجربه بنده به عنوان کسی که 6-7 سال کاربر هاستینگ ها بودم و افراد زیادی هم مثل بنده اطرفام بودند اینطور بوده:
ببینید این که هاستینگ خوب تو ایران نیست به نظر من چندان ادعای درستی نیست. شاید یک هاستینگ کامل برای همه نوع نیاز ها نباشه یا خیلی کم باشند و محدودیت در تعداد سرویس دهی داشته باشند ولی در کل وجود دارند و شاید دلیل این مسئله که محدودیت هایی در ارائه همه نوع سرویس ها باشه بازار کوچیکتری هست که نسبت به سرویس دهنده های خارجی در اختیار دارند.
یکی از اشتباهاتی که کاربران دارن انتخاب اشتباه سرویس دهنده هست.
ببینید دوستان برای یک سایت ساده با 4 صفحه ساده و روزی 50 کاربر هاستینگ ارزون با پشتیبانی خوب هست و برای سایتی با صد ها هزار یوزر در روز و یک سیستم بسیار سنگین و پیچیده هم هاستینگ مناسب وجود داره. مهم اینه که انتخاب درستی بینشون داشته باشید چون همونطور که گفتم بازار کوچیک هست و سرویس دهنده ها نمی تونن تمامی نیاز ها رو پاسخگو باشند.
به عنوان مثال نت افراز سرویس دهنده خیلی خوبی هست و میزبان سایت های متوسط و تا حدودی سنگین هم هست ولی تعداد سایت های واقعا سنگینی که میزبانی می کنن محدود هست و حتی اگر درخواست هم بدید تا وقتی شرایطش رو نداشته باشند قبول نمی کنند در صورتی که شاید از نظر فنی مشکلی نداشته باشند ولی فقط منابع انسانی یا سخت افزاری مورد نیاز رو ندارند.
سرویس دهنده هایی که ادعا دارند و حرف از این که مشکل از یوزر هست و ... همیشه بوده و هست ولی حقیقت این هست که این سرویس دهنده ها معمولا جزو سرویس دهنده های تاپ و پر کاربر نیستند.
جناب majidisaloo1 توضیحات خوبی دادند. این که شما مسئولیت چه کاربری رو با چه قیمتی به عهده میگیرید انتخاب شماست. چه دلیل داره که مشکلات شما رو باید این دسته از کاربران درک کنند؟ مگه بنده به عنوان یک مدیر سایت کم مشکلات دارم که حالا نگران مشکلات شما هم باشم؟ بنده به شما هزینه پرداخت می کنم که لازم نباشه نگران مشکلات در اون زمینه باشم. اگر شما سرویسی رو به بنده با 5 هزار تومان میدید خوب مسئولیتش رو قبول کنید. مگه کاربری شما رو مجبور به سرویس دهی با مبلغ مشخصی می کنه؟ شما وقتی سرویس ندید خوب کاربر سرویسی دریافت نمی کنه در مقابل انتظاری داشته باشه. اشتباه شما در انتخاب شرایط سرویس دهی به کاربر ربط داره؟ مشکلات تحریم و ... به کاربر ربط داره؟ مگه مشکلات *****ینگ و 1001 مشکل دیگه که مدیر یک سایت درگیرش هست به شما ریط داره و شما درگیرش هستید که انتظار دارید حالا کاربران شما هم شرایط شما رو درک کنن؟ همه ما تو این شرایط داریم کار می کنیم و شما بخشی از مشکلات رو حل می کنید و بقیه هم بخش دیگری رو تا در نهایت یک سرویس نهایی در اختیار کاربران و مردم این کشور قرار بگیره.
و مورد دیگه این که خیلی از سرویس دهنده ها همچنان بخش قوانین و توضیحات شفافی ندارن که جای تاسف داره

نوشته اصلی توسط
mizban97
اونوقت شما به نیرو ها حقوق پرداخت میکنید؟
عزیز در تمام کشور های خارجی پشتیبانی فنی و حرفه ای پولی هست تنها پشتیبانی لول پایین و معمولی رایگان هست.
حالا شما از هاستینگ های ایرانی انتظار دارید تمام موارد بصورت صحیح براتون انجام بدند؟
باید این مورد در نظر بگیرید شرکت های فعال در این زمینه در شرایط تحریم و سختی دارند خدمات خودشون میدند.
هزینه نیرو ها رو پس کی پرداخت می کنه؟ شما از جیب میدید؟ یا از درامدی که از طرف همین کاربر ها به شما میرسه پرداخت میشه؟
خیر عزیز در هیچ کشور خارجی اینچنین نیست و اگر شرکتی پشتیبانی پولی ارائه میده شک نکنید برخوردی خاص با اون کاربر میشه و این دلیل نمیشه حقوق سایر کاربران نادیده گرفته بشه.
تمام دنیا انتظار میره موارد به صورت صحیح انجام بشه. مگه هزینه بابت چی پرداخت می شه؟ یک پنل ساده؟ اصل رقابت میگه سرویس دهنده ای کاربر بیشتر جذب می کنه که قیمت پایینتر و کیفیت بهتری در سرویس دهی و پشتیبانی ارائه کنه و تا وقتی رقابت وجود داره شما نمی تونید انتظار داشته باشید همیشه یک حدی باشه. اتفاقا کاملا برعکس هست و هر روز قیمت کاهش و کیفیت افزایش پیدا می کنه و سرویس دهنده ها به سمتی میرن که با کمترین هزینه بتونن بهترین سرویس رو بدند
در مورد تحریم هم عرض کردم مشکل فقط به شما ربط داره نه کاربر. این که چه مقدار هزینه هم دریافت کنید باز هم تصمیم شما هست پس هزینه ای رو دریافت کنید که در قبال اون بتونین این مشکلات رو حل کنید.
کاربران خودشون به اندازه کافی مشکلات دارند و شما تنها کسی نیستید که این وسط مشکل دارید. شما هزینه دریافت می کنید که این مشکلات رو مدیریت کنید تا مدیر یک سایت بتونه سایر مشکلات رو مدیریت و حل کنه
-
تعداد تشکر ها ازnavid2zp به دلیل پست مفید
-
August 3rd, 2017, 15:13
#54
عضو دائم
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!

نوشته اصلی توسط
navid2zp
تجربه بنده به عنوان کسی که 6-7 سال کاربر هاستینگ ها بودم و افراد زیادی هم مثل بنده اطرفام بودند اینطور بوده:
ببینید این که هاستینگ خوب تو ایران نیست به نظر من چندان ادعای درستی نیست. شاید یک هاستینگ کامل برای همه نوع نیاز ها نباشه یا خیلی کم باشند و محدودیت در تعداد سرویس دهی داشته باشند ولی در کل وجود دارند و شاید دلیل این مسئله که محدودیت هایی در ارائه همه نوع سرویس ها باشه بازار کوچیکتری هست که نسبت به سرویس دهنده های خارجی در اختیار دارند.
یکی از اشتباهاتی که کاربران دارن انتخاب اشتباه سرویس دهنده هست.
ببینید دوستان برای یک سایت ساده با 4 صفحه ساده و روزی 50 کاربر هاستینگ ارزون با پشتیبانی خوب هست و برای سایتی با صد ها هزار یوزر در روز و یک سیستم بسیار سنگین و پیچیده هم هاستینگ مناسب وجود داره. مهم اینه که انتخاب درستی بینشون داشته باشید چون همونطور که گفتم بازار کوچیک هست و سرویس دهنده ها نمی تونن تمامی نیاز ها رو پاسخگو باشند.
به عنوان مثال نت افراز سرویس دهنده خیلی خوبی هست و میزبان سایت های متوسط و تا حدودی سنگین هم هست ولی تعداد سایت های واقعا سنگینی که میزبانی می کنن محدود هست و حتی اگر درخواست هم بدید تا وقتی شرایطش رو نداشته باشند قبول نمی کنند در صورتی که شاید از نظر فنی مشکلی نداشته باشند ولی فقط منابع انسانی یا سخت افزاری مورد نیاز رو ندارند.
سرویس دهنده هایی که ادعا دارند و حرف از این که مشکل از یوزر هست و ... همیشه بوده و هست ولی حقیقت این هست که این سرویس دهنده ها معمولا جزو سرویس دهنده های تاپ و پر کاربر نیستند.
جناب majidisaloo1 توضیحات خوبی دادند. این که شما مسئولیت چه کاربری رو با چه قیمتی به عهده میگیرید انتخاب شماست. چه دلیل داره که مشکلات شما رو باید این دسته از کاربران درک کنند؟ مگه بنده به عنوان یک مدیر سایت کم مشکلات دارم که حالا نگران مشکلات شما هم باشم؟ بنده به شما هزینه پرداخت می کنم که لازم نباشه نگران مشکلات در اون زمینه باشم. اگر شما سرویسی رو به بنده با 5 هزار تومان میدید خوب مسئولیتش رو قبول کنید. مگه کاربری شما رو مجبور به سرویس دهی با مبلغ مشخصی می کنه؟ شما وقتی سرویس ندید خوب کاربر سرویسی دریافت نمی کنه در مقابل انتظاری داشته باشه. اشتباه شما در انتخاب شرایط سرویس دهی به کاربر ربط داره؟ مشکلات تحریم و ... به کاربر ربط داره؟ مگه مشکلات *****ینگ و 1001 مشکل دیگه که مدیر یک سایت درگیرش هست به شما ریط داره و شما درگیرش هستید که انتظار دارید حالا کاربران شما هم شرایط شما رو درک کنن؟ همه ما تو این شرایط داریم کار می کنیم و شما بخشی از مشکلات رو حل می کنید و بقیه هم بخش دیگری رو تا در نهایت یک سرویس نهایی در اختیار کاربران و مردم این کشور قرار بگیره.
و مورد دیگه این که خیلی از سرویس دهنده ها همچنان بخش قوانین و توضیحات شفافی ندارن که جای تاسف داره
هزینه نیرو ها رو پس کی پرداخت می کنه؟ شما از جیب میدید؟ یا از درامدی که از طرف همین کاربر ها به شما میرسه پرداخت میشه؟
خیر عزیز در هیچ کشور خارجی اینچنین نیست و اگر شرکتی پشتیبانی پولی ارائه میده شک نکنید برخوردی خاص با اون کاربر میشه و این دلیل نمیشه حقوق سایر کاربران نادیده گرفته بشه.
تمام دنیا انتظار میره موارد به صورت صحیح انجام بشه. مگه هزینه بابت چی پرداخت می شه؟ یک پنل ساده؟ اصل رقابت میگه سرویس دهنده ای کاربر بیشتر جذب می کنه که قیمت پایینتر و کیفیت بهتری در سرویس دهی و پشتیبانی ارائه کنه و تا وقتی رقابت وجود داره شما نمی تونید انتظار داشته باشید همیشه یک حدی باشه. اتفاقا کاملا برعکس هست و هر روز قیمت کاهش و کیفیت افزایش پیدا می کنه و سرویس دهنده ها به سمتی میرن که با کمترین هزینه بتونن بهترین سرویس رو بدند
در مورد تحریم هم عرض کردم مشکل فقط به شما ربط داره نه کاربر. این که چه مقدار هزینه هم دریافت کنید باز هم تصمیم شما هست پس هزینه ای رو دریافت کنید که در قبال اون بتونین این مشکلات رو حل کنید.
کاربران خودشون به اندازه کافی مشکلات دارند و شما تنها کسی نیستید که این وسط مشکل دارید. شما هزینه دریافت می کنید که این مشکلات رو مدیریت کنید تا مدیر یک سایت بتونه سایر مشکلات رو مدیریت و حل کنه
با سلام
ما الآن توی شیفت روز 8 نیرو و توی شفت عصر 4 نیرو و در شیفت شب 2 نیرو داریم خوب شرکتی وقتی یوزر هاش بالاست باید هم هزینه بکنه و اینطور نیست که بخواهیم روز اول استارت رو با چند سال بعد یکی بکنیم .
شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021
| onlineserver.ir
آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12
-
تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید
-
August 3rd, 2017, 15:15
#55
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!
سلام.
طبق تجربهای که داشتم:
پشتیبانی
نت افراز (90-92): عالی با دانش فنی بالا
ehost.ir (92-93): فوق العاده پولکی با دانش فنی بالا
وب داده یا آسیاسازان قدیم (93-96): تا 95 عالی بود اما اخیراً: خوب (بدلیل تاخیرهای نسبتاً زیاد در پاسخگویی) با دانش فنی بالا
lasterloc.com (96): نه چندان خوب و تاخیر در پاسخگویی / فقط قبل خرید سریع جواب میدن با دانش فنی متوسط
ovh-web.in (96): فوق العاده مذخرف - اصلاً سرویس رو تحویل نداد و پولمو پس گرفتم (احتمالاً با دانش فنی افتضاح)
-
تعداد تشکر ها از poyagh به دلیل پست مفید
-
August 3rd, 2017, 15:17
#56
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!

نوشته اصلی توسط
majidisaloo1
با سلام
ما الآن توی شیفت روز 8 نیرو و توی شفت عصر 4 نیرو و در شیفت شب 2 نیرو داریم خوب شرکتی وقتی یوزر هاش بالاست باید هم هزینه بکنه و اینطور نیست که بخواهیم روز اول استارت رو با چند سال بعد یکی بکنیم .
دقیقا
هاستینگی که در طول زمان کاربرانش افزایش پیدا می کنه نیاز به کارمندان بیشتری داره و خوب طبیعتا درامد بیشتری هم داره
اگر شرکتی درامد مناسب رو برای استخدام نیروی مورد نیاز نداره به نظر بنده ضعف مدیریت اون مجموعه هست
-
تعداد تشکر ها از navid2zp به دلیل پست مفید
-
August 3rd, 2017, 16:13
#57
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!

نوشته اصلی توسط
satiran
10 سال هست که دارم با irpowerweb کار میکنم چه هاست چه دامنه واقعا میتونم بگم جز بهترین ها هستن و فوق العاد مسئول و متعهد و کار بلد
تاييد ميشه
-
تعداد تشکر ها از ahmad4u به دلیل پست مفید
-
August 5th, 2017, 00:25
#58
عضو جدید
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!
باعرض سلام خدمت شما دوست عزیز من حق را به شما میدم منم از هرجا هاست میگرفتم سریع ساس بند میشد و هاست قطع میشد و پشتیبانی ضعیفی هم داشتن ولی از وقتی با اکسین دیتا آشنا شدم تمام مشکلاتم با هاستینگ ها حل شد اینم لینکشه دوست عزیز استفاده کنید در صورت نارضایتی من پاسخگوی شما هستم https://cp.oxindata.com/aff.php?aff=6 انشالله مشکلتون هم برطرف بشه با این سایت خوب مدیر عالی
-
تعداد تشکر ها از mrfatahi به دلیل پست مفید
-
August 5th, 2017, 10:46
#59
عضو دائم
پاسخ : خسته شدم از هاستینگ ها!

نوشته اصلی توسط
mrfatahi
باعرض سلام خدمت شما دوست عزیز من حق را به شما میدم منم از هرجا هاست میگرفتم سریع ساس بند میشد و هاست قطع میشد و پشتیبانی ضعیفی هم داشتن ولی از وقتی با
اکسین دیتا آشنا شدم تمام مشکلاتم با هاستینگ ها حل شد اینم لینکشه دوست عزیز استفاده کنید در صورت نارضایتی من پاسخگوی شما هستم
https://cp.oxindata.com/aff.php?aff=6 انشالله مشکلتون هم برطرف بشه با این سایت خوب مدیر عالی
کد بازاریابی خوبی دارید .....
آی دی 6 هم هست
شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021
| onlineserver.ir
آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12
-
تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید