نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: سیاست های یک میزبانی در مورد پشتیبانی کاربران

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8
    عضو جدید Bozurg آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    محل سکونت
    منتها علیه غربی دشت هویج
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    93
    تشکر شده در
    51 پست

    Arrow پاسخ : سیاست های یک میزبانی در مورد پشتیبانی کاربران

    نقل قول نوشته اصلی توسط mizbanaval نمایش پست ها
    ممنون از شما

    اما گاها مشکلات کاربران زمان زیادی رو نیاز داره تا برطرف بشه ...

    در مورد بررسی کیس بای کیس متاسفانه در تمامی سیستم ها قابل انجام نیست.

    ما به شخصه تصمیم داریم تمامی موارد (بجز مشکلات شبکه و سخت افزار) را ساعتی محاسبه کنیم.
    اما همانظور که دوستان عرض کردند 20 درصد مشترکین سر این موضوع با ما مشکل خواهند خورد.
    خوب شما سیاستمدار نیستی که بخوای محبوب مردم بشی رای بگیری!

    شما داری یه کسب و کار اداره میکنی، پس قرار نیست نیروی سرویس دهی به 80% مشتریات رو صرف سرویس مجانی به 20% که نمیخوان هزینه کنن بکنی!

    اون 20% رو بزار از دست بره و نیروت رو صرف بهینه کردن سرویس دهی به مشتری های خوبت بکن، یه بانک درست کن و به مشتری هات امتیاز بده، بعد ببین کدوم مشتری برات هزینه کمتری داشته، خوب به جای خدمات اضافی که به مشتری های همیشه ناراضی میخوای بدی به اون مشتری های کم دردسر تخفیف یا سرویس تشویقی بده تا مطمئن بشی ماندگار میشن.

  2. تعداد تشکر ها ازBozurg به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: October 26th, 2016, 22:10
  2. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: May 14th, 2015, 21:48
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: February 16th, 2014, 20:52
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: June 6th, 2013, 02:52

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •