خوب شما سیاستمدار نیستی که بخوای محبوب مردم بشی رای بگیری!
شما داری یه کسب و کار اداره میکنی، پس قرار نیست نیروی سرویس دهی به 80% مشتریات رو صرف سرویس مجانی به 20% که نمیخوان هزینه کنن بکنی!
اون 20% رو بزار از دست بره و نیروت رو صرف بهینه کردن سرویس دهی به مشتری های خوبت بکن، یه بانک درست کن و به مشتری هات امتیاز بده، بعد ببین کدوم مشتری برات هزینه کمتری داشته، خوب به جای خدمات اضافی که به مشتری های همیشه ناراضی میخوای بدی به اون مشتری های کم دردسر تخفیف یا سرویس تشویقی بده تا مطمئن بشی ماندگار میشن.