نقل قول نوشته اصلی توسط mizbanaval نمایش پست ها
با سلام و درود خدمت دوستان عزیز

موردی که گاها در موردش صحبت میشه نوع و رده بندی پشتیبانی با توحه به درخواست کاربران می باشد

شما به عنوان یک میزبانی ایا هزینه ای در قبال پشتیبانی به کاربران خود دریافت میکنید ؟ و یا به صورت رایگان این خدمات را ارایه میکنید؟
در صورتی که هزینه ی مازاد دریافت میفرمایید بازخورد مشتریان شما چیست؟

نحوه ی برخورد شما با سرویس های سلف منیج در صورت درخواست پشتیبانی کاربر چگونه است؟

با تشکر از همکاری شما
سلام

پشتیبانی کاربران توسط هاستینگ و اون ارائه دهنده سرویس میباشد و فکر نمیکنم هزینه ای برای پشتیبانی باشه و جز مسئولیت ها و وظیفه ی ارائه دهنده سرویس هست

در برخی موارد هست که هزینه داره برای کاربر ولی مشکلات و پاسخ دهی و پشتیبانی که جز وظیفه هست باید ارائه دهنده سرویس انجام بده و جزء وظایف محسوب مییشه