نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 488

موضوع: تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    24
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    11
    تشکر شده در
    7 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    نقل قول نوشته اصلی توسط mr.admin24 نمایش پست ها
    سلام

    برام واقعا جالبه ریسلو داره بیزنسش رو آتیش میزنه ، چون عمده مشتریاش ایرانی هستن و اینکه این سرویس برای مشتریان اخراجی ایرانی بوجود اومده ! بماند که پنلش اصلا هیچی نبود و ایرانیا دوره تست و خطا این پنل مزخرف رو گذروندن و اینکه پشتیبانیشون کلا خوابه ... هیچ آدم عاقلی که تحریم نیست رجیستری های خوب رو ول نمی کنه از ریسلو سرویس بگیره !

    این قفل مزخرف 60 روزه رو ورداره ما با کله رفتیم . من چند ماهی میشه در ریسلو ثبت جدید نداشتم به خاطر خطاهای مسخره و پشتیبانی بی خیالشون بود . الانم اگه transfer lock رو بردارن میرم .

    آخه کجا بابت یه تغییر ایمیل 60 روز transfer lock می کنه !
    کجا می خواهید برید؟

  2. #2
    عضو جدید mr.admin24 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    13
    تشکر تشکر کرده 
    1
    تشکر تشکر شده 
    11
    تشکر شده در
    7 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    دامنه های خودم به name.com می برم 10 ساله مشکلی باهاشون ندارم. با پشتیبانیشون ارتباط خوبی داریم حتی گفتم ایرانی هستم یه سری توصیه کردن که تو این 10 سال مشکلی نداشتم.

    دامنه های مشتریامون رو می بریم onlinenic چون پنل قدیمی و معتبر داشتم همونو استفاده می کنم . پشتیبانیشون هم حداقل با احترام و به صورت چت پیگیری می کنه مشکل فنی هم باهاشون نداشتم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط iGolchin نمایش پست ها
    اگر میخواهید بعد از تعویض ایمیل قفل نشه تو ایمیلی که به ایمیل اول میره یعنی ایمیلی که قبل از تغییر روی دامنه بوده بگید گزینه opt-out رو بزنن تا ۶۰ روز قفل گذاشته نشه
    با توجه به تجربه ای که دارید حالا ما خبط کردیم نزدیم آیا راه حلی هست به خودشون تیکت زدم دو روزه که وضعیت open هست یعنی حال نکردن یه جواب آماده بدن که بابا ما دیدیم یا فلان

  3. تعداد تشکر ها ازmr.admin24 به دلیل پست مفید


  4. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    AWZ - TEH
    نوشته ها
    22
    تشکر تشکر کرده 
    12
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    10 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    نقل قول نوشته اصلی توسط mr.admin24 نمایش پست ها
    دامنه های خودم به name.com می برم 10 ساله مشکلی باهاشون ندارم. با پشتیبانیشون ارتباط خوبی داریم حتی گفتم ایرانی هستم یه سری توصیه کردن که تو این 10 سال مشکلی نداشتم.

    دامنه های مشتریامون رو می بریم onlinenic چون پنل قدیمی و معتبر داشتم همونو استفاده می کنم . پشتیبانیشون هم حداقل با احترام و به صورت چت پیگیری می کنه مشکل فنی هم باهاشون نداشتم.

    - - - Updated - - -



    با توجه به تجربه ای که دارید حالا ما خبط کردیم نزدیم آیا راه حلی هست به خودشون تیکت زدم دو روزه که وضعیت open هست یعنی حال نکردن یه جواب آماده بدن که بابا ما دیدیم یا فلان
    راهکاری که پشتیبان نیم بهتون گفتن چی بوده ؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 2nd, 2014, 00:13
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: March 12th, 2014, 20:31
  3. پرداخت هزینه پشتیبانی برای لایسنس دایرکت ادمین
    توسط ahmad19 در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 4th, 2013, 00:47
  4. برگشت هزینه توسط Nic.ir ؟
    توسط masoudgolchin در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: April 7th, 2012, 06:55
  5. انتقال بکاپ توسط شما پرداخت هزینه توسط ما !
    توسط l2ra2 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: February 23rd, 2012, 13:24

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •