نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 488

موضوع: تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر تشکر کرده 
    71
    تشکر تشکر شده 
    260
    تشکر شده در
    156 پست

    پیش فرض پاسخ : تحریم ایرانیان توسط ریسلو از 18 جولای ( 27 تیر 96 ) + جایگزین

    نقل قول نوشته اصلی توسط javadezati نمایش پست ها
    سلام
    متن ایمیل ریسلو

    This message contains important information about your account. Please read this email carefully.
    View this email in your browser
    Important policy restrictions
    We would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products. These restrictions apply to resellers, customers and contacts from various countries that are subject to sanctions by the international community.
    Transaction checks
    On Tuesday, July 18, 2017, we will introduce automated checks of transactions and contact details in our platform. Transactions can only be completed successfully if the contact details of resellers, customers and contacts comply with fore mentioned restrictions and are proven to be correct. All contacts and products that as of today do not pass the checks will be flagged. Renewal of these products will not be possible, regardless of the contact details at the time of the actual renewal.

    This will have consequences for resellers and customers in all tiers of your account. Please inform your resellers and customers about this important change.
    Consequences
    Starting July 18, 2017, resellers, customers, and contacts that are subject to policy restrictions cannot:

    Create new accounts
    Create new products
    Transfer domain names to our platform

    Starting November 18, 2017, they cannot:

    Renew existing products
    Add funds to their account balance

    More information
    In our Knowledge Base,you will find more information to help your resellers and customers comply with the requirements that are imposed by our new policy restrictions.

    We apologize for any inconvenience caused by the policy restrictions. When the sentiment in the international community changes for the better, we may reconsider the policy restrictions.

    Best regards,
    Resello
    ------------------
    دوبله با گوگل ترنسلیت

    این پیام حاوی اطلاعات مهم درباره حساب شماست. لطفا این ایمیل را با دقت بخوانید.
    این ایمیل را در مرورگر خود مشاهده کنید
    محدودیت های مهم سیاسی
    ما می خواهیم به شما در مورد محدودیت های سیاست جدید در استفاده از خدمات و محصولات پلت فرم اطلاع رسانی کنیم. این محدودیت ها به فروشندگان، مشتریان و مخاطبین کشورهای مختلف اعمال می شود که در معرض تحریم های جامعه بین المللی هستند.
    چک های معاملات
    در روز سه شنبه، 18 جولای 2017، ما بررسی اتوماتیک معاملات و جزئیات تماس در پلت فرم ما را معرفی خواهیم کرد. در صورتی که جزئیات تماس با نمایندگان فروش، مشتریان و مخاطبین با محدودیت های ذکر شده مطابقت داشته باشد، انجام معاملات تنها می تواند موفقیت آمیز باشد و ثابت شود که درست است. تمام مخاطبین و محصولاتی که امروزه عبور نمی کنند، چک ها پرچم گذاری خواهند شد. تجدید این محصولات بدون در نظر گرفتن جزئیات تماس در زمان تمدید واقعی امکان پذیر نخواهد بود.

    این پیامدها را برای فروشندگان و مشتریان در تمام سطوح حساب کاربری شما داشته است. لطفا نمایندگان فروش و مشتریان خود را در مورد این تغییر مهم اطلاع دهید.
    عواقب
    از 18 جولای 2017، فروشندگان، مشتریان و مخاطبین که در معرض محدودیت های سیاست قرار می گیرند نمی توانند:

    ایجاد حساب های جدید
    ایجاد محصولات جدید
    انتقال دامنه به پلت فرم ما


    از 18 نوامبر 2017، آنها نمی توانند:

    تجدید محصولات موجود
    اضافه کردن بودجه به مانده حساب خود


    اطلاعات بیشتر
    در پایگاه Knowledge Base ما اطلاعات بیشتری را برای کمک به نمایندگان فروش و مشتریان خود که مطابق با محدودیت های سیاست جدید ما مطابقت دارند، پیدا کنید.

    ما برای هر گونه ناراحتی ناشی از محدودیت های سیاست، عذرخواهی می کنیم. وقتی احساسات جامعه بین المللی برای بهتر شدن تغییر می کنند، ممکن است محدودیت های سیاستی را مرور کنیم.

    با احترام،
    Resello
    ---------------------
    در واقع Resello کارها رو با یک برنامه زمانبندی پیش خواهد برد. اینطوری که مشخّص است، در 18 جولای خیلی اتّفاق مهمّی نمی‌افتد. در 18 نوامبر است که اتّفاقات اصلی رخ خواهند داد. من میخواستم توجّه دوستان رو به قسمت‌های قرمز شده که از تاریخ 18 نوامبر اعمال میشوند، مجدّداً جلب نمایم. خصوصاً اون قسمت که Bold کرده ام و یک emoji گذاشته ام جلوش. همین یک خط کافی هست و تحریم را بطور کامل اعمال خواهد کرد و باعث میشه تا بقیه موارد مهم نباشند. با همین یک خط هست که الان هنوز در خیلی جاهای دیگه هم عملاً ما تحریم هستیم (منظورم عدم امکان انتقال ارز و پرداخت وجه به شیوه‌های مختلف برای ایرانیان هست). یعنی وقتی نتوانید پول فروشنده‌ای را بدهید، حتّی اگر او دوست شما باشد، کالا/خدماتی به شما نخواهد داد. وقتی نتوانید در ریسلو میزان موجودی حساب خود را افزایش دهید، یعنی دیگه هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید.
    ضمنا اگر مسأله صرفاً سخت گیری در بررسی مشخَّصات جعلی باشه، این مورد برای همه کشورها اعمال می‌شود چون اساساً جزء قوانین ICANN هست که در سالهای اخیر هم ICANN در همین رابطه الزاماتی رو به رجیستررها داده است مثل اون ایمیلی که هر از گاهی همه رجیستررها درباره لزوم درست بودن مشخصات میفرستند. ولی در این ایمیل Resello مشخّصاًُ از کشورهای تحت تحریم نام برده است. این یعنی اتّفاقاً خواسته بگه حواستون باشه، فکر تغییر مشخّصات خودتون از ایرانی به به جای دیگه نباشید. چون اگر این کار رو انجام دهید، ما حواسمون هست و محدودیت‌های بیشتری رو بهتون اعمال می‌کنیم. (قابل توجّه دوستانی که میگن مشخّصات رو عوض کنید). بعدش هم که گفته این محدودیت‌ها رو اعمال میکنیم که مهمترینتش عدم امکان افزایش موجودی هست. الان دوستان در تاپیک‌های همسایه خبر میدهند که نتوانسته‌اند با مشخّصات ایرانی حساب جدید ریسلو باز کنند. خوب این یعنی تمام. فکر جای دیگه و مهاجرت همگانی ایرانیان از RealTime Registerer یا همان Resello به جای دیگری باشید. چون این یکی از اونهایی که تحریم کرده‌اند هم یک درجه بدتر شده. اونها فقط میگن مشخّصات شما ایرانی نباشه. مشخّصات دامین‌های ثبت شده اشکالی نداره که ایرانی باشه. این یکی میگه Contactهاتون هم نباید ایرانی باشند. یعنی حتّی اگر با مشخّصات خارجی اکانت بزنید، نمیتوانید به ایرانی ها دامین بفروشید و WhoIs ایرانی در دامنه‌هاتون داشته باشید.

    - - - Updated - - -

    دوستان کلّا ما باید همیشه سرویس دهندگان جایگزین رو بشناسیم و همه سرویس‌هامون رو روی یک رجیسترر متمرکز نکنیم. داشتن یک جایگزین در جیب و آستین و... واجب است.
    ویرایش توسط mri_6889 : July 14th, 2017 در ساعت 19:42

  2. تعداد تشکر ها ازmri_6889 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 2nd, 2014, 00:13
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: March 12th, 2014, 20:31
  3. پرداخت هزینه پشتیبانی برای لایسنس دایرکت ادمین
    توسط ahmad19 در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 4th, 2013, 00:47
  4. برگشت هزینه توسط Nic.ir ؟
    توسط masoudgolchin در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: April 7th, 2012, 06:55
  5. انتقال بکاپ توسط شما پرداخت هزینه توسط ما !
    توسط l2ra2 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: February 23rd, 2012, 13:24

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •