
نوشته اصلی توسط
baran20
ضمن تشکر از دوستان بابت پیام های ارسالی و پیام های خصوصی
تقریبا جمع بندی نیاز ما اینطور شد، باتوجه به پیشنهاد برخی دوستان برای داشتن پنل های نمایندگی و ... با قابلیت های متنوع، ما نیاز خود را اعلام و بهترین پیشنهاد انتخاب خواهد شد :
* با توجه به اهمیت کیفیت درگاه یا ... و اطمینان دریافت پیامک توسط کاربر، هر امکاناتی یا زیرساختی مهم است در پیشنهاد بیان نمایید
( مثلا اگر خط 1000 با کیفیت تر است، بنا بر داشتن آن در پنل یا خرید با حداقل هزینه یا... در تصمیم ما اثر دارد)
و به تبع هزینه کمتر پیامک ها اثر خواهد داشت ... (البته نه خیلی زیاد کیفیت درگاه و سرعت پنل و امکاننات آن و کیفیت خط مهم تر خواهخد بود )
* نکته بعد ما چند سایت را برای مدیریت بهتر باید با این سامانه پشتیبانی کنیم، کار ما نمایندگی نیست، اما برای کار خود باید بهترین سرویس را فراهم و مدیریت کنیم
قطعا اگر مانند نمیندگی یا ... امکاناتی برای داشتن شماره اختصاصی جدا و پنل جدا داشته باشیم تا پیام ها و سرویس هایشان قاطی نشود بهتر است،
البته اگر با همان پنل و وب سرویس ها و افزونه ای شما کار جلو می رود مشکلی نیست اما ارسال های مختلف و برنامه های مختلف نباید قاطی شوند.
* اگر هزینه ها بالا باشد باید مدتی بصورت تستی بتوانیم سرعت و کیفیت را بررسی نمایید، لذا امکان دمو و تست سرویس مهم خواهد بود.
در این ایام چند پنل گرفته و تست شد، متاسفانه کیفیت و ترافیک اصلا خوب هم نبود متوسز هم نبود ... لذا مجدد این پیام گذاشته شد.
**برای این خدمات خواهشمندم بهترین پیشنهاد را برای کار ما ارسال فرمایید
این را نوشتیم تا دوستانی که اصرار بر گرفتن پنل نمایندگی ایشان را داشتند و پیشنهادات ویژه داده بودند در این پست با همه در فضای رقابتی شرکت و پیشنهاد بفرستند،
اگر تمایل بود پیشنهادات را هم می توانید خصوصی ارسال کنید یا به دوست فنی سایتهای ما ای میل بزنید sabarayane[at]gmail,com
از تماس مستقیم تلفنی و مذاکره هم استقبال می شود
با سپاس