نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
پس احتمالا کارمنداتون در جریان نیستند..چون جواب منو طوری دیگر دادند...بهتره بهشون ابلاغ کنید
من تیکت شما رو دیدم شما خودتون ارتقا دادید سرویس رو و خودتون سیکل سالیانه در زمان ارتقا انتخاب نمودید
برای کلیه مشتریهای ماهیانه همون ماهیانه هست با همون قیمت قبلی
شما ارتقا دادید و زمان ارتقا چون ماهیانه نبود شمام توجه نکردید و سالیانه رو زدید و سرویس شما سالیانه شده
پس قبل زدن هر پیامی در تاپیک فروش کسی بهتره از طریق تماس تلفنی (ایمو .تلگرام واتس آپ اسکایپ و تماس مستقیم) ابتدا بررسی کنید خودتون تمام موارد رو اکی انجام دادید
نه بعد از دو تا تیکت بیاید و پیام بدید
با تشکر از شما