البته تو مقاله های جدیدی که خوندم توصیه میکنن برای انتخاب کلمات کلیدی گزینه های keyword planner فقط و فقط راه چاره نیست چون مطمئنن رقیبان زودتر از ما اون کلماتو استفاده کردن . فکر میکنم جریان داره به سمتی میره که ما باید خودمون متناسب با کسب و کار و نیاز کاربرامون مغزمون و به کار بندازیم و کلمه تولید کنیم . وبیشتر هم تاکید روی عبارت تا کلمه داشتن . البت من این گفته هارو عملی نکردم تا جواب بگیرم . ولی یه راه میانبر کوتاه جالب هست . یه رقیب درست و حسابی رو انتخاب کنیم و کلماتشو آنالیز کنیم من از این راه جواب گرفتم