سلام
وقت بخیر
چندتا سوال داشتم
1- الان امکان خط خدماتی اختصاصی وجود دارد یا خیر؟
2-آیا الان امکان تعریف سرویس جدید vas وجود دارد یا خیر؟
اگر ممکن هست کانال تلگرام یا... بدهید باهم در ارتباط باشیم.
سلام
وقت بخیر
چندتا سوال داشتم
1- الان امکان خط خدماتی اختصاصی وجود دارد یا خیر؟
2-آیا الان امکان تعریف سرویس جدید vas وجود دارد یا خیر؟
اگر ممکن هست کانال تلگرام یا... بدهید باهم در ارتباط باشیم.
با سلام و عرض ادب
1- بله امکان خدماتی کردن خطوط اختصاصی وجود دارد.
برای اطلاع از نحوه خدماتی کردن هر یک از اپراتور ها به بخش پشتیبانی > درخواست خط خدماتی > راهنما مراجعه نمائید.
2- خیر متاسفانه به دلیل سیاست های جدید شرکت همراه اول سرویس هایی که جدیدا ایجاد میشود از طرف این شرکت (همراه اول) تائید نمیگردد.
- - - Updated - - -
سلام
فعلا این قانون اعمال نشده و هم اکنون نیز دریافت میگردد.
در صورتی که 10 ریال مصوبه حذف شود بصورت همگانی اطلاع رسانی میگردد.
سلام
یعنی سرویس های قدیمی هم کار نمی کنند؟
[QUOTE=payamkutah;1673961]با سلام و عرض ادب
1- بله امکان خدماتی کردن خطوط اختصاصی وجود دارد.
برای اطلاع از نحوه خدماتی کردن هر یک از اپراتور ها به بخش پشتیبانی > درخواست خط خدماتی > راهنما مراجعه نمائید.
2- خیر متاسفانه به دلیل سیاست های جدید شرکت همراه اول سرویس هایی که جدیدا ایجاد میشود از طرف این شرکت (همراه اول) تائید نمیگردد.
-
[QUOTE=ShirazSoft.com;1673969]سلام
یعنی سرویس های قدیمی هم کار نمی کنند؟
سلام
سرویس های قبلی که تائید شده است فعال است و شما میتوانید اقدام به عضو گیری نمائید.
اگر دقت نمائید از زمان اجرائی شدن طرح ترابرد پذیری اپراتور همراه اول به دلیل اینکه امکان ترابرد مشترکین به اپراتوری دیگر وجود داشت، ارسال این پیامک ها را به حد اقل رسانده است.
- - - Updated - - -
سلام
به دلیل عدم وضوح کافی و نا خوانا بودن شماره تلفن قبض این مورد تائید نشده است.
تائید کارت ملی برای فعال شدن پنل کافی میباشد.
میتوانید قبض خود را مجددا با وضوحی بهتر و با کیفیتی بیشتر اسکن و مجددا ارسال نمائید تا تائید گردد.
[QUOTE=ShirazSoft.com;1673975]سلام
خب نمی توانید با ما یک همکاری داشته باشید که ما بتوانیم از این سرویس استفاده کنیم واقعا به آن نیاز داریم.
سلام
از طریق تیکت مورد خود را اعلام نمائید تا در صورت امکان راهنمایی های لازم انجام گردد.
آقا برای ارسال به بلک لیست مخابراتی و خدماتی کردن خط، لزوما باید شرکت ثبت شده باشه؟
نمیشه برای یک دکتر این امکان رو فراهم کرد؟
ما برای اطلاع رسانی تغییر محل یک دکتر به حدود 1500 تا مشتری سابقش به همچین امکانی نیاز داریم
سلام
بله حتما میبایست فردی حقوقی باشید.
در صورتی که ارسال خدماتی دارید میتوانید درخواست خود را از طریق تیکت اعلام نمائید تا از خط خدماتی ویژه پیام شما ارسال گردد.
- - - Updated - - -
سلام
مشکلی در پنل شما وجود ندارد ، به بخش پشتیبانی > ارسال تیکت پشتیبانی مراجعه نمائید.
پیشنهاد میگردد درخواست خود را در ساعات اداری ارسال نمائید تا به بخش مربوطه ارجاع گردد.
ویرایش توسط payamkutah : June 17th, 2017 در ساعت 22:17
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)