همونطور که گفتم شما لطف کنید کد لایسنس خریداری شده رو برای بنده ارسال کنید
کلیه محصولات قبل از فروش تست میشه, باگ های هر سیستم زمانی مشخص میشه که کاربران زیادی از اون استفاده کنند, همونطور که سیستم های کوچک و بزرگ از وردپرس گرفته تا ویندوز و ... به صورت مداوم به دلیل باگ هایی که در مرور زمان باگ ها درز میکنه و باید آپدیت بشه
شما ابتدا به بنده ثابت کنید که خریدار بودید و مشکل داشتید بعد درخواستی داشته باشید
اگه سیستم رو حذف کردید کافیه وارد پنل کاربری شده و کد لایسنس رو ارسال کنید
کد لایسنس رو ارسال کنید تا مورد شما برسی بشه
در صورتی هم که خریدار نبودید و صرفاً قصد تخریب دارید قطعاً بنده به صورت حقوقی این موضوع رو پیگیری خواهم کرد
ضمن اینکه برای چندمین بار تکرار و تاکید میکنم در صورتی که خریدار هستید و جایی خلاف قوانین جاری کشور و شرکت با شما برخورد شده لطف کنید از طریق فتا پیگیری کنید بنده قطعاً پاسخگو خواهم بود در این مرجع به شما.
---------
سایر دوستان در صورتی که موردی خصوص این سیستم دارند میتونند از طریق پرتال پشتیبانی مشکلات خودشون رو در دپارتمان " اسکریپت VIP MegaPlus " پیگیری کنند, تیکت های این دپارتمان حداکثر 24 ساعت کاری پاسخ داده خواهد شد