اول خط خودتون رو بررسی کنید و تا جای ممکن مشکلاتی که ممکن هست ایرادی بهش گرفته بشه رو رفع کنید
برای خط می تونید از کابل های دیتا استفاده کنید
دقت کنید وقتی 2 خط رو هم زمان برای دیتا استفاده کنید معمولا مشکل بیشتر میشه در نتیجه مجبور میشید کابل های دو خط رو کامل جدا کنید از هم
بعد از این که از طرف خودتون همه کار ها رو انجام دادید تماس بگیرید و اگر گفتند مشکل از شما هست بگید تمام کابل ها نو هست و مستقیم به مودم وصل شده در ادامه هم احتمالا میگن باید کارشناس بفرستیم که بگید بفرستند
در نهایت اگر مشکل شما رو حل نکردن از 195 شکایت کنید حتما پیگیری می کنن
کلا بدون شکایت هیچ کاری مخابرات براتون انجام نمیده
به عنوان مثال طبق قرارداد بابت قطعی بیشتر از 24 ساعت در ماه باید به شما خسارت بدند
بنده یک بار برای 3 روز قطعی تماس گرفتم که گفتند اصلا مشکلی نبوده!!!! ولی شکایت که ثبت شد تماس گرفتند و کلی عذر خواهی کردند و 5 روز به سرویس اضافه کردند. تازه جالب این بود می گفتند چون شما مشتری پر مصرف ما هستید این کار رو فقط انجام میدیم. یعنی جالبه حتی قوانین رو منکر میشند