-
عضو جدید
در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت
عرض ادب ، بنده قطعی در هر 2 ، 3 ساعت یک بار دارم ، یعنی فقط برای چند ثانیه قطع میشه اینترنتم بعد سریع وصل میشه .
دلیلشم متاسفانه وضعیت نامناسب خطوط هست میخوام راستش یک خورد تغییرات خودم بدم تو خط که یکی از دوستانم راهنماییم کرده .
گفته خط اصلی رو جدا و به یک اسپلیتر وصل کنم یک سیم برای تلفن متصل بشه و یک سیم هم جدا برای مودم تهیه کنم !
میخواستم بیشتر من و در این باره راهنمایی کنید و اگر راه کار دیگه ای سراغ دارید بگید .
در ضمن چه سیمی تهیه کنم که مناسب تر باشه ؟
من روی یک خط مخابرات دارم و جدیدا قراره روی خط دومم اسیاتک تهیه کنم .
لطفا راهنمایی کنید .
با تشکر و احترام
My mother told me I'd grow up to be a good man
-
-
June 1st, 2017 11:24
# ADS
-
عضو انجمن
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت
مسئول فنی مخابرات هم همین رو به من گفت که مشکل قطعی نت از خط تلفن من هست ولی زیاد اعتباری به گفته های این مسئول فنی های مخابرات نیست !
-
تعداد تشکر ها از dertgtr به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت

نوشته اصلی توسط
dertgtr
مسئول فنی مخابرات هم همین رو به من گفت که مشکل قطعی نت از خط تلفن من هست ولی زیاد اعتباری به گفته های این مسئول فنی های مخابرات نیست !
والا دوست عزیز در این مورد موافقم باهتون ولی از طرفی به جهت محکم کاری دارم خطوط رو هم اوکی میکنم . مخابراته دیگه ، میخوای بخواه نمیخوایم نخواه انقد مشتری دارن که انقدر احساس Super Powerی بهشون دست بده .
دوستان اگر واقعا یکی پیدا بشه ی راهنمایی کوچیک و کاربردی بکنه ممنون میشم
My mother told me I'd grow up to be a good man
-
-
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت
سلام
کیفیت خطوط اینترنت برای خود شرکت مخابرات باید خیلی بهتر از شرکت های دیگر باشه
اگر بتوانید تو اتاق mdf مخابراتتون اشنا داشته باشید که یکبار فیوز را تعویض کنند و یا تغییر پورت براتون بزنند.اون موقعه مشخص میشه که مشکل از خط است یا زیر ساخت خود مخابرات.
کیفیت اپ خط برای مخابرات بالاتر از شرکت های دیگر است.تجربه ای که ما داشته ایم.
-
تعداد تشکر ها از mehriz به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت

نوشته اصلی توسط
mehriz
سلام
کیفیت خطوط اینترنت برای خود شرکت مخابرات باید خیلی بهتر از شرکت های دیگر باشه
اگر بتوانید تو اتاق mdf مخابراتتون اشنا داشته باشید که یکبار فیوز را تعویض کنند و یا تغییر پورت براتون بزنند.اون موقعه مشخص میشه که مشکل از خط است یا زیر ساخت خود مخابرات.
کیفیت اپ خط برای مخابرات بالاتر از شرکت های دیگر است.تجربه ای که ما داشته ایم.
من چند بار شکایت کردم به 195 در یکی از شکایت ها تغییر پورت دادن و به گفته خودشون قسمتی از سیم مسی بود که فیبر کامل کردن ! ( یعنی طی چند سال که من از مخابرات نت داشتم خط من نصفه مسی و نصفه فیبر بود ! ) با این تغییرات کیفیت خط من خیلی خیلی بهتر شد به حرف های مسئول فنی مخابرات توجه نکنید 90 درصد مشکل از خودشونه
-
تعداد تشکر ها از dertgtr به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت
راستش وضعیت خط به شکلی هست که بشه تشخیص داد بده .
ولی من چک کردم در یک روز 40 بار قطعی داشتم . به گفته مسئول .
اگر بتوانید تو اتاق mdf مخابراتتون اشنا داشته باشید که یکبار فیوز را تعویض کنند و یا تغییر پورت براتون بزنند.اون موقعه مشخص میشه که مشکل از خط است یا زیر ساخت خود مخابرات.
اشنا هم هست فقط چطور مشخص میشه بیشتر توضیح میدید ؟
My mother told me I'd grow up to be a good man
-
-
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت

نوشته اصلی توسط
Cr0w
راستش وضعیت خط به شکلی هست که بشه تشخیص داد بده .
ولی من چک کردم در یک روز 40 بار قطعی داشتم . به گفته مسئول .
اشنا هم هست فقط چطور مشخص میشه بیشتر توضیح میدید ؟
از پشتیبان بخواهید که rate خطتون و بیارن پایین احتمالا قطعی هاتون بهتر شود.
برای تعویض پورت باید با بخش فنی اینترنت هماهنگ باشید تا انجام بدهند.
-
تعداد تشکر ها از mehriz به دلیل پست مفید
-
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت
اول خط خودتون رو بررسی کنید و تا جای ممکن مشکلاتی که ممکن هست ایرادی بهش گرفته بشه رو رفع کنید
برای خط می تونید از کابل های دیتا استفاده کنید
دقت کنید وقتی 2 خط رو هم زمان برای دیتا استفاده کنید معمولا مشکل بیشتر میشه در نتیجه مجبور میشید کابل های دو خط رو کامل جدا کنید از هم
بعد از این که از طرف خودتون همه کار ها رو انجام دادید تماس بگیرید و اگر گفتند مشکل از شما هست بگید تمام کابل ها نو هست و مستقیم به مودم وصل شده در ادامه هم احتمالا میگن باید کارشناس بفرستیم که بگید بفرستند
در نهایت اگر مشکل شما رو حل نکردن از 195 شکایت کنید حتما پیگیری می کنن
کلا بدون شکایت هیچ کاری مخابرات براتون انجام نمیده
به عنوان مثال طبق قرارداد بابت قطعی بیشتر از 24 ساعت در ماه باید به شما خسارت بدند
بنده یک بار برای 3 روز قطعی تماس گرفتم که گفتند اصلا مشکلی نبوده!!!! ولی شکایت که ثبت شد تماس گرفتند و کلی عذر خواهی کردند و 5 روز به سرویس اضافه کردند. تازه جالب این بود می گفتند چون شما مشتری پر مصرف ما هستید این کار رو فقط انجام میدیم. یعنی جالبه حتی قوانین رو منکر میشند
-
تعداد تشکر ها ازnavid2zp به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت
از سر خطتتون یک سیم با کیفیت عالی بکشید تا منزل . خوب قاعدتا تمامی خطوط قطع میشه و فقط میتونید از اون سیم با تلفن و اینترنت کار کنید . بهترین کار هست نهایت چند سوکت تهیه میکنید و متصل میکنید و حالا شاخه بندی میکنید این سیم رو
به صورت سیم مستقیم از سر خط کیفیت عالی و بدون نویز خواهد داشت .
Network Security Specialist
شرکت انتقال داده آوا سامانه ( کیاوا ) به شماره ثبت : ۵۴۹۷۹۲ - مسئولیت محدود
Telegram |
Website
-
تعداد تشکر ها از kiavaco به دلیل پست مفید
-
June 6th, 2017, 14:56
#10
عضو جدید
پاسخ : در رابطه با تعمیر خطوط تلفن و کاهش نویز برای اینترنت
عرض ادب دوباره ، تشکر بابت شرکت و راهنمایی در تاپیک بنده .

نوشته اصلی توسط
mehriz
از پشتیبان بخواهید که rate خطتون و بیارن پایین احتمالا قطعی هاتون بهتر شود.
برای تعویض پورت باید با بخش فنی اینترنت هماهنگ باشید تا انجام بدهند.
برای این مورد که فرمودید از پشتیبانی میپرسم .

نوشته اصلی توسط
navid2zp
اول خط خودتون رو بررسی کنید و تا جای ممکن مشکلاتی که ممکن هست ایرادی بهش گرفته بشه رو رفع کنید
برای خط می تونید از کابل های دیتا استفاده کنید
دقت کنید وقتی 2 خط رو هم زمان برای دیتا استفاده کنید معمولا مشکل بیشتر میشه در نتیجه مجبور میشید کابل های دو خط رو کامل جدا کنید از هم
بعد از این که از طرف خودتون همه کار ها رو انجام دادید تماس بگیرید و اگر گفتند مشکل از شما هست بگید تمام کابل ها نو هست و مستقیم به مودم وصل شده در ادامه هم احتمالا میگن باید کارشناس بفرستیم که بگید بفرستند
در نهایت اگر مشکل شما رو حل نکردن از 195 شکایت کنید حتما پیگیری می کنن
کلا بدون شکایت هیچ کاری مخابرات براتون انجام نمیده
به عنوان مثال طبق قرارداد بابت قطعی بیشتر از 24 ساعت در ماه باید به شما خسارت بدند
بنده یک بار برای 3 روز قطعی تماس گرفتم که گفتند اصلا مشکلی نبوده!!!! ولی شکایت که ثبت شد تماس گرفتند و کلی عذر خواهی کردند و 5 روز به سرویس اضافه کردند. تازه جالب این بود می گفتند چون شما مشتری پر مصرف ما هستید این کار رو فقط انجام میدیم. یعنی جالبه حتی قوانین رو منکر میشند
با تشکر از راهنمایی کاملتون ، من یک مورد رو در پایین پیام های نقل قول شده بیان میکنم شما نظر بدید .

نوشته اصلی توسط
kiavaco
از سر خطتتون یک سیم با کیفیت عالی بکشید تا منزل . خوب قاعدتا تمامی خطوط قطع میشه و فقط میتونید از اون سیم با تلفن و اینترنت کار کنید . بهترین کار هست نهایت چند سوکت تهیه میکنید و متصل میکنید و حالا شاخه بندی میکنید این سیم رو
به صورت سیم مستقیم از سر خط کیفیت عالی و بدون نویز خواهد داشت .
بله همونطور هم که در تاپیک اول استارت هم گفتم قراره این کارو بکنم البته خودشون گفتن این کارو بکن یک خط جدا ببر برای اینترنت و جدا برای تلفن اما قبلش نویز گیر رو هم قرار بده .
---------------------------------------------------------------------------------------------
با تشکر از همه دوستان فقط چند مورد دیگه میمونه من یک خط دیگه هم داره و قراره روی این خط فقط اینترنت آسیاتک وصل کنم و کلا براش تلفن نمیزارم .
میخواستم بدونم که ایا این مورد تاثیری در بهبود کیفیت خطم داره ؟
والا در حال حاضر وضعیت خط بنده به این صورت هست که : سیم تلفن اومده با سیم برق کلا در هم پیچیده شده یک بار از بالا به سمت پایین و دوباره مع*** برگشته
بد سیمی که از بیرون میادم یک ارتباط در حد تار مو با داخل داره که با لنت پیچی جفظ شده . تک تک خیلی کم پیش میاد وقتی تلفن زنگ یا با تلفن جایی زنگ میزنیم اینترنت قطع میشه .
اما با وجود تمامی این مشکلات این SNR مودم و خط خیلی جالب توجه هست که در عالی ترین شرایط هست . موضوع چیه ؟
My mother told me I'd grow up to be a good man
-