با سلام خدمت همه دوستان
طبق متنی که بر روی خودمرکز نماد قرار داده شده و مطالعه ای که انجام دادیم یک مشکلی در این بین هست ، برای دادن خدمات به مشتری بایستی مشتری رو ترغیب کرد که حتمن بره و در سایت مرکز نماد الکترونیک و اون سایت اعلان شده ثبت نام انجام بده و اگر انجام نده نباید به مشتری خدمات داده بشه تا این فرایند همه گیر بشه و بشه کاربر متخلف رو از سایر کاربران بنوعی بین متمرکز کنندگان تشخیص داد ( البته از نگاه مرکز نماد )
حال در همین ابتدای راه چند مشکل وجود دارد البته از نگاه بنده:
برای اینکه کاربر بخواد نشان اعتماد بگیره باید حتمن در سایت یکی از متمرکز کنندگان ثبت نام کنه تا شناسه داشته باشه بعد بتونه در آدرس اعلان شده مرکز نماد الکترونیک با قرار دادن ( پین کد متمرکز کننده ) ثبت نام کنه ، حال این متمرکز کننده اومد و به این کاربر بنابر انجام ثبت نام بر روی سایت خودش و تکمیل اطلاعات خدمات داد ، اون کار هم در سایت نماد ثبت نام انجام نداد و در گذر زمان یک تخلفی انجام داد ، اون موقع تکلیف چی هست؟
ولی اگر بر طبق اون پنلی که مرکز نماد اعلان کرده در اختیار متمرکزکننده قرار میده عمل کنیم و کاربر رو ترغیب بر ثبت نام در مرکز نماد کنیم ، بله طرح جواب میده ، بنوعی که خدمات به مشتری رو تا زمان انجام ثبت نام بر روی سامانه و تائید مراحل مرکز نماد فعال نکنیم
حال یکی از همکاران اومد و در این آشفته بازار مالی برای جذب کاربر اقدام به چشم پوشی کرد و بهش خدمات داد ، اونوقت این طرح کاملا شکست میخوره
از طرفی مرکز نماد اومده و کاربر رو بر حسب تراکنشی که داره معیار سنجی میکنه ، کاربر هم از ترس اداره مالیات عقب نشینی میکنه و اینجاست که راه برای عدم همکاری صادقانه همکاران هموار میشه