دوست عزیز شما پیگیری قانونیت را بکن
درسته اشتباه از شما بوده اما اونها هم نباید سواستفاده میکردن
البته هنوز هم خیلی ها هستند که پسورد بصورت هش نشده نگه میدراند ( حماقت یا هرچی دیگه )
چند وقت پیش سایت بزرگ هاست رایگان 000webhost بود که هک شد و پسوردهاش هش نشده بودن !
شما هم سعی کن این اشتباه دیگه نکنید
یه ضربالمثل میگه ( مالت را بپا و همسایت رو *** نکن )
هش نکردن پسورد کوتاهی از سمت برنامه نویس و صاحب امتیاز درگاه هست... حالا چه به قصد استفاده یا سو استفاده !
شما حتما شکایتتون رو ادامه بدید و پیگیری کنید
این چنین موارد باعث میشه اعتماد در دنیای مجازی کلا از بین بره
{ Live in the moment }
...
دوست / همکار گرامی لطفا اسم درگاه رو بیان کنید والا الان من به همه درگاه ها بدبین شدم
من شخصا خودمو میگم به کسی اجازه نمیدم از اعتمادم سو استفاده کنه
درسته باید برای هر سایتی یک پسورد داشت اما بعضیا یا بهتر بگم خود منم این مورد رو رعایت نمیکنماما به کسیم اجازه نمیدم سو استفاده کنه
این دوره زمونه اعتماد به درگاه های پرداخت == دردسر.
شما با بانک سامان تماس گرفتی
شکايت هم که سبت کردی
اگر حق باهات بود الان جلو فعاليت گرفته شده بود
علکی نميتونی شرکتی که وابسته به بانک هستو متحم کنی
ببینید وقتی خوب ایشون از اون درگاه واسط شکایت کنند دو هفته ای زمان میبره تا جلو فعالیت رو بگیرند و قطعا برسی میکنند . ممکنه حق با ایشون باشه و انشالله که کارشونم درست بشه ولی
تنها مشکل که هست زیاد غلط املایی دارید نمیدونم چرا :D
البته جسارت نشه فقط جنبه اروم شدن جو گفتم .
ولی خوب اگر حق با ایشون باشه و همونطور که بنده حدس میزنم کدوم درگاه واسط رو میگند انشالله حدودا دو هفته ای زمان بر هست . چون برسی کردن ایپی فرد وارد شده به پنل
و مطابق دادن سوال کردن از مدیر اون درگاه واسط و شایدم ما حدسمون درباره درگاهی که فکر میکنیم اشتباه باشه و ممکنه حتی ما اشتباه بکنیم شاید اصلا اون درگاه واسط نباشه و کسی دیگه ای باشه
تا وقتی اثباط نشده نباید بیان کنن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)