فعلا من واسه ریسلو یک تیکت فرستادم و توی اون نوشتم که بجای اینکه از واسطه Paymaster24.com برای پذیرندگی وبمانی استفاده کند، خودش مستقیما پذیرنده وبمانی بشه تا این مشکل واسه کاربران ایرانی که که بیشتر کاربرانش رو تشکیل میدهند، حل بشه. ضمنا ازشون خواستم که روشهای پرداخت مورد پشتیبانی خودشون رو افزایش بدهند و فقط به وبمانی بسنده نکنند. مثلا بهشون پیشنهاد دادم که OkPay و Yandex Money و OneCard و Bitcoin و... رو هم بپذیرند. اونها هم قول داده اند که مورد رو با همکارانشون مطرح و بررسی کنند.
مذاکره، پیشنهاد و ارائه راهکار همیشه بهترین راه هست نه متوسّل شدن فوری به تغییر آدرس و... اینها آخرین راهکار هست. اصولا شرکتها خودشون به دنبال راهکاری برای فرار از اینجور مشکلات میگردند. چون اونها دلشون مشتری و درآمد میخواد. کاقیه راه رو نشونشون بدهید و حس منفعت طلبی شان را تحریک کیند.