
نوشته اصلی توسط
479
نمایندگی از آبتین وب دارمabtinweb.com ولی حدود یکسال میشه که آبتین وب پشتیبانی وکیفیت سرویس هاش افت شدیدی کرده به صورتی که هرتیکیت که باز میشه حدود یکهفته یا بیشتر میکشه تا پاسخ بگیریم وبسته بشه تعدادی از همکاران که اونها هم نمایندگی داشتن توی سال گذشته وزمان مناسب تمدیددامنه هاشون نمایندگی شون انتقال دادند به من هم پیشنهاد دادن که زمان منقضی شدن دامنه نمایندگی ات را انتقال بده ولی متاسفانه بنده گوش نکردم .ولی مدتی ست دیگه وقتی تیکیت می زنیم پشتیبانی تیکیت را می بنده ووقتی معترض میشیم میگن درسته تیکیت را بستیم ولی داریم رسیدگی میکنیم مشکلتون را
الان حدود دوهفته میشه بنده وهشت یوزر دیگه دسترسی به سی پنل هاست نداریم هرچی تیکیت زدم فقط گفتند از طرف سی پنل مشکل درحال پیگیری است دیگه خسته شدیم و عطای الباقی نمایندگی وهزینه انتقال دامین را به لقاش بخشیدم و تصمیم به انتقال نمایندگی گرفتم
حالا ازشون درخواست لینک فول بکاب اکانتها را کردم که باز بعداز تعلل بسیار پاسخ دادن که ما خودمون عملیات انتقال براتون انجام می دیم ....واز ارئه لینک دانلود فول بکاب ها هم سرباز زدند....به ادمین هم تیکیت زدم ولی اصلا جواب نداد..این واقعا بدور از اخلاق حرفه ایه ...
به همین دلیل باید سعی کنم به سی پنل اکانت ها دسترسی پیدا کنم تا از فول بکاب روزانه توی هاست استفاده کننم به همین علت از دوستان مجرب درخواست می کنم بگن برای رفع این ارول که پس از لاکین به سی پنل نمایش داده میشه چکار باید کرد...
تو گوگل واین انجمن سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد لطفا راهنمای بفرمائید .....
چه از whm وچه به صورت مستقیم پس ازلاکین به سی پنل فقط با این ارول روبرو هستیم