سلام خدمت همه دوستان
در هر چیزی باید یه کم انصاف و رعایت کرد....
مخصوصا جناب علایی شما من خودم نزدیک دو ساله ازتون سرویس دارم
این دوسال اگر به خاطر امکاناتی که ارائه می کنید رو هاست ها و کمی دست مشتری و باز میزارین نبود من قطعا سرویسمو عوض میکردم....
چرا؟
چون که من خودم با این که کمتر مشکلی برام پیش میاد که از طریق تیکت با شما ارتباط برقرار میکنم گاها تا 2-3 روز پاسخی دریافت نمیکنم....
گاهی هم تو یه دیقه پاسخ میدین.... ولی دومی نداره دو روز خوبه سه روز افتضاح البته با عرض معذزت....
من خودم تا الان سرویس شما رو به چند نفر معرفی کردم ( نه با لینک بازاریابی و....) حتی برای یک سریا هم هاست سالیانه و برای برخی ها هم سرور گرفتم.... ولی برای خودم ماهانه میگیرم چون از وضع پشتیبانی واقع بیشتر اوقات اعصاب خورد کنه
و اگر شما با زیاد شدن این 5 درصد - 10 درصد بتونین مشکلات پشتیبانی و هم حل کنین یعنی یه پشتیبانی باشه که حداقل همه روزه باشه و در حد 1 ساعت 1 ساعت و نیم پاسخ کاربر و بده من که هیچ 90 درصد کاربرا که از موضوع ناراحت نمیشن خوشحالم میشن
چرا؟
حالا من با دیگر سرویس ها کار ندارم این مسئله براشون صدق کنه یا نه....
چون شما سرویسی ارائه میدین هم امکانات عالی و امکانات فوق العاده اضافه ای میدین که اکثر همکاراتون ارائه نمیدن و همین خودش باعث موندگاری بنده و کلی کاربر شده..... و گرنه من همین امروز که هیچ همون دو سال پیش ماه اول انتقال میدادم....
تمام این حرفایی که بنده زدم اخرش به یه جا ختم میشه....
شما مشتریاتون با این امکاناتی که میدین جذب شدن میشن و خواهند شد
فقط مشکل پشتیبانی دارین که گاهی خوبه و باید دائمی شه...
اگر با افزایش قیمت این مشکل حل شه من خودم که هیچ سرویس سالیانه و سرور های قدرتمند تر میگیرم دوستان زیادی هم دارم که به خاطر این مشکل به تیک وب نیومدن و حل شه میان و اون 10 درصد در قبال این موضوع چیز مهمی نیست...
در کل نواقص و رفع کنین کاربرا هم با این افزایش قیمت (در حد منصفانه) مشکلی ندارن....
تشکر