درود
فکر نمیکنم مشکل شما به آسیاتک ربطی داشته باشه . مشکل شما به نویز خطتون ربط داره .
از طریق تنظیمات مودم چک کنید که SNR خطتتون روی چند هستش ؟
همینطور Date Rate هم چک کنید ، ممکنه بالا باشه و خط شما کشش اون مقدار رو نداشته باشه
اگه از اسپلیتر استفاده میکنید اون رو قطع کنید ، تلفن و فکس و... هم اگه دارید قطع کنید ، بعد از این کار مجدد از طریق تنظیمات مودم SNR رو چک کنید . اگر بالا رفته بود خط شما از داخل نویز داره اما اگه تغییر زیادی نکرد باید از دم درب خونه جایی که کابل تلفن مشکی وارد شده یه کابل جدا بگیرید و مستقیم برسونید به مودم ... مجدد SNR رو چک کنید اگه بالا رفت که نشون دهنده اینه که سیم کشی داخل خونه مشکل داره ... اما اگه تغییر زیادی نکرد مشکل از سمت شما نیست و از سمت مخابرات هستش
که این هم باز ربطی به آسیاتک نداره و باید از طریق مخابرات پیگیری کنید ، باید با بخش mdf مخابرات در ارتباط باشید ...
در آخر اگر پیگیری نکردند از طریق سامانه زیر ثبت شکایت کنید :
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
در کمتر از 72 ساعت پیگیری میکنند . دقت کنید که اگه مشکل از مخابرات بود شرکت مورد نظر رو مخابرات انتخاب کنید نه آسیاتک .
پ.ن 1 : تلفن بی سیم به شدت روی خط نویز ایجاد میکنه که باعث از قطع و وصل شدن لینک شما میشود .
پ.ن 2 : دقت کنید برای بررسی از سمت مخابرات شما حتما باید مواردی که بالا اعلام کردم رو چک کنید ، در غیر این صورت مخابرات بررسی نمیکنه .
پ.ن 3 : اگر به موارد بالا آشنایی ندارید و سخت هستش براتون با 1544 تماس بگیرید و درخواست کارشناس فنی کنید ، البته از شما هزینه دریافت میکنه کارشناس اما مشکل رو پیگیری میکنه که از سمت شماست یا مخابرات .
موفق باشید