نقل قول نوشته اصلی توسط AtrafNet نمایش پست ها
سلام

به نظر من مهم ترین بخشش صبوری بالا در برابر همه چیز هست که بتونید در همه شرایط با تفکر کامل و آینده نگری برخورد کنید.

چون که اولاً شما شاید حتی تا چند ماه یه مشتری هم نداشته باشید دوماً شاید همون چند مشتری هم آدم های ناهنجاری توشون پیدا بشه که بهتون توهین کنن یا حتی بر علیه شما کار های بدی مثل از عمد ارسال محتوای خلاف قوانین ایران رو ایجاد کنن تا مثلاً با دردسر سازی شما رو زمین بزنن (دیدم که میگم الکی نیست).

تو همه این موارد اگه صبور باشید می تونید راحت تر فکر کنید و آخرش با نهایت احترام به مشتری مشکل رو حل کنید نمونه اش هم دیدم پشتیبان هایی که مشتری بدترین فحش ها رو میده و تازه تهدید هم میکنه ولی آخرش مسئولای هاستینگ حتی یه تو هم به طرف نمیگن و از اول تا آخر محترمانه در صدد حل مشکل هستن تا اینکه حتی اگه مشتری کارش به شکایت از هاستینگ هم بکشه پای خودش گیره چون در جواب گویش محترمانه کلی توهین و اهانت کرده
درود

توضیحات جالبی بود

سپاسگذارم