نقل قول نوشته اصلی توسط a1994n1373 نمایش پست ها
درود
دوست عزیز ممنون از پیشنهادت ولی بحث اصلی که هست اینه که شرکتای خدمات دهنده اصلی(نماینده مستقیم اپراتورها)
حاضر به هیچ گونه همکاری و سفارشی سازی نیستن متاسفانه !
اگر اینطور هست دوتا سوال مطرح میشه:
1. مگه شرکتایی که خط عمومی خدماتی ارائه میدن خودشون خط خدماتی ندارن و خودشون پیامهارو قبل از ارسال چک و ارسال نمیکنن؟
2. مگه این شرکتها سایت جداگونه ندارن؟ و امکان تغییر در کدای سایتشون وجود نداره؟