نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14
    عضو انجمن AtrafNet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    نوشته ها
    259
    تشکر تشکر کرده 
    2,584
    تشکر تشکر شده 
    729
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط taksis نمایش پست ها
    انحصار همیشه تو همه کشورا بوده.
    بخصوص تو کشورایی مثل امریکا،ژاپن،روسیه،تو دوران جنگ سرد.
    ساکنان این کشور ها مجبور بودن چه خوب چه بد از خدمات بومی خودشون استفاده کنن.
    ما قبل از اینکه بتونیم محصولات خودمونو جهانی کنیم باید داخل کشور خودمون مصرف کننده داشته باشه.
    مشکل اینجاست که ما نه تولید کننده هامون حرفه ای اند نه مصرف کننده هامون.هر دو طرف فقط ادعا دارن.
    فلان برنامه نویس میگه من حرفه ای ام.
    عه؟؟خب چی کار میکنی؟؟
    laravel !!php
    خب مرد حسابی،توئه حرفه ای الان باید زبان برنامه نویسی و کامپایلر اختصاصی خودتو داشته باشی.پی اچ پی چیه؟؟
    مصرف کننده ام همینطوره.
    خلاقیت تو‌ جامعه پایینه،همه تفکر کارمندی و کار روتین دارن.دیکته ای کار میکنن
    تو خودروسازی،کالای دیجیتال،لوازم خانگی و...وضع اینه.
    و جالب تر اینکه،هرکس هم منتظره تا یکی بیاد یه کاری کنه!!
    مثل دوست بالایی که میگه برنامه نویس حرفه ای نداریم،خب شما بیا و بشو اولیش.حرفه ای‌شو.

    من با تولید ملی داشتن تو هر کشوری موافقم و باید هم هر کشوری بالاخره چند صنعت موفق داشته باشه.
    ولی با انحصار و تحمیل این تولیدات اصلاً ابدا موافق نیستم.

    اگه کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب باشه باور کنید تولید ایرانی رو کنار تولید آمریکایی هم بذارید مردم می خرن.

    اما وقتی ما تولید ملی رو هم قیمت تولیدات معروف جهانی میکنیم و می بینیم کسی مخش بلانسبت عیب نکرده با قیمت یه محصول جهانی یه محصول بومی بخره مجبور میشیم محصولات جهانی هم رده رو حذف کنیم تا محصولات خودمون فروش بره آیا این از نظر شما درسته؟؟

    همون کشور ها که مثال زدید آیا حداقل تولید ملی خودشون برای مردم خودشون ارزون تر و به صرفه تر و حتی بین مردمشون محبوب تر نیست؟

    ولی چرا مردم ما حاضرن مثلاً بین یخچال سامسونگ و الجی و اسنوا و یخ سازان و برف ساب و ارج و... خارجی بخرن؟؟ چون قیمت ها یکیه اما مسلماً محصول جهانی شده قدمت بیشتری داره و حرف بیشتری هم برای گفتن داره.

    اما مثلاً فکر کنید یخچال سامسونگ بود 4 میلیون اما همون امکانات با همون قدرت میشد ایرانی اش رو خرید 1 میلیون (یعنی تا این حد تفاوت فاحش قیمت) والا من به شخصه حداقل اگه اینطوری بود سمت کالای ایرانی می رفتم.
    ویرایش توسط AtrafNet : March 2nd, 2017 در ساعت 00:04

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: April 1st, 2017, 23:26
  2. درخواست سیستم پشتیبانی انلاین فارسی
    توسط hossein555 در انجمن درخواست انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: March 28th, 2015, 18:37
  3. فارسی سازی سیستم پشتیبانی کایاکو
    توسط ayrese در انجمن سیستم های مدیریت محتوا
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: January 3rd, 2015, 00:35
  4. سیستم پشتیبانی stardevelop live help فارسی
    توسط slaed در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: June 4th, 2011, 23:25
  5. اسپانسر برای پشتیبان فارسی سیستم مادیکس
    توسط Ali.A در انجمن فروش سرور مجازی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: August 5th, 2009, 18:32

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •