به طور کلی در سیستم فروش اگر مشخص باشد که فلان فروشگاه در فلان تاریخ تخفیف میگذارد، به فروش خودش ضربه میزند
به جز موارد عمومی مثل کریسمس و جمعه سیاه که همه جا تخفیف دارند، موارد دیگر معمولا قابل پیشبینی نیست و نباید باشد
به طور کلی در سیستم فروش اگر مشخص باشد که فلان فروشگاه در فلان تاریخ تخفیف میگذارد، به فروش خودش ضربه میزند
به جز موارد عمومی مثل کریسمس و جمعه سیاه که همه جا تخفیف دارند، موارد دیگر معمولا قابل پیشبینی نیست و نباید باشد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)