این هزینه مربوط به آسیاتک هست نه هاست دی ال (هاست دی ال از شرکا هست و اینطور موارد به آسیاتک بر می گرده)
بنده شک دارم اونطور باهاتون برخورد کرده باشند
و همینطور فیلنگلیش نوشتن بی ادبی نیست (یعنی شما میگید بنده با دوستان خودم توی این سالها با بی ادبی صحبت کردم؟!!)
نمیدونم تو چه زمینه ای فعالیت می کنید ولی اگر بین چند زبان زیاد سویتش می کنید توی کارتون خودتون بعد از یک مدتی توی یک سری موارد از همون فینگلیش استفاده می کنید و چیز تقریبا طبیعی هست بین افرادی که اینکار رو می کنند.
در مورد پشتیبانیشون هم فقط مدیرشون اینکار رو انجام میده که خوب بدون شک بیشتر از چیزی که فکر می کنید درگیری دارند
همون موقع هم می گفتن الان دیگه مثل قدیم نیست و خیلی از شرکت ها می تونن از پس چنین کاری بر بیان ولی همه دیدند که اینطور نیست
اگر شرکت های زیادی می تونستن چنین کاری بکنند شک نکنید با وجود ضعف های زیادی که هاست دی ال داره، خیلی ها به سمت این شرکت ها می رفتند. حداقل بنده که نمیبینم کسی به سمت سایر شرکت ها بره
نه دوست عزیز خوب که میفرمائید با دوستانتون
بله بنده هم قبول دارم وقتی بین چند زبان سوئیچ میکنی واقعا سخته سریع تایپ کردن و مجبوری یکی رو انتخاب کنید
بنده هم از اونا سرویس نداشتم
کافیه یک سر به بخش گفتگوی .... پی تی بزنید خواهید دید مدیر سایتهای زیر 200 ایران اونجا بارها موضوع نمیخوای برو یکجای دیگه رو بیان کردن
بهرحال بنده تحت هیچ عنوان عرض نکردم هاست دی ال بده فقط گفتم از یک شرکت که اسم و رسم در کرده استفاده از چنین واژگانی درست نیست
همین
پروردگارا مرا فهم ده:: تا متوقع نباشم. دنیا و مردمانش باید مطابق میل من رفتار کنند.
من حرف این دوستمون رو تایید میکنم چون برای منم اتفاق افتاده.
متاسفانه فقط یکی از پشتیبان های بداخلاق هاست دی ال اینجوریه که فینگلیش که تایپ میکنه هیچ احترام هم برای آدم قائل نیست.
ولی سایر پشتیبان ها کمتر دیدم فینگلیش تایپ کنن اونا فارسی می فرستن یکی شون هم هست خدایی احترام حالیشه.
موقعی که این آقای فینگلیشی به بنده اهانت آمیز حرف زد ایشون آمدن و فارسی غیر مستقیم عذر خواهی کردن و ادامه ساپورت در اون تیکت رو ایشون در دست گرفتن.
بعدش دوستی که میگه فینگلیش خیلی هم آسونه شاید برای شما که مهارت بالایی از قدیم در چت کردن داشتید آسونه اما برای امثال من که هیچ وقت تو عمرشون سابقه جدی چت و چت بازی با یاهو مسنجر قدیم و ابزار های جدید رو نداشتن خیلی هم سخته.نمیگم مثلاً تلگرام مصرف نکردم نه مصرف کردم ولی چت باز جدی نیستم و تایپم تو گوشی با همون فارسی در حد یه بچه مبتدیه و سر همین موضوع تو کامپیوتر تلگرام میرم
به شخصه تو سایت هایی که خودم هم داشتم هر وقت نظر فینگلیش میامد حذف میکردم چون حوصله دنگ و فنگی که برای خوندنش با این چشمای ضعیفی هم که دارم رو ندارم![]()
دقیقا تایید میشه!
البته به نظر من هردوی پشتیبان های هاست دی ال مغرور و بی ادب هستن!
استفاده از لفظ بی ادب توسط من و دوستان به این معنی نیست که توهین یا فحاشی شده!
همین فینگلیش تایپ کردن به نظر خود منم بی ادبیه!
جواب های پشتیبانیشون معمولا طلبکارانه و با غرور هستش
من خودم چندین بار باهاشون بحثم شده اما اینا ذاتا همینجورین کاریش نمیشه کرد
اگه اظهار نارضایتی هم میکنی میگن میتونی بری یه جای دیگه
من چندین اسکرین شات از همین نوع پاسخ های متکبرانشون دارم
یه بارم یکیشون یه نیمچه توهینی کرد گفتم رئیس اونجا کیه من باهاش در میون بذارم که بعدش دیدم رئیس همونیه که فینگلیش تایپ میکنه و بدون هیچگونه عذرخواهی از همکارش حمایت کرد منم ناچارا تو افق محو شدم
من منکر خوب بودنشون نیستم اما هرلحظه که شرکتی خوب پیدا کنم سریعا انتقال خواهم داد
بحث کیفیت خیلی مهمه اما احترام به مشتری و طرز برخورد با مشتری هم خیلی مهمه
ویرایش توسط mahyar21 : February 28th, 2017 در ساعت 15:08
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)