-
February 12th, 2017, 00:19
#1
عضو جدید
از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف
سلام این تاپیک رو زدم تا جواب چند تا سوال رو که خیلی وقت دنبالشون هستم رو پیدا کنم
از دوستان با تجربه چندتا سوال داشتم امیدوارم به پاسخ سوالاتم برسم.
به نظر شما چرا حق مشتری در خرید سرور و هاست رعایت نمیشه؟
چرا چیزی به اسم بازگشت وجه وجود نداره و عملا سرور تست برای نما هستش؟
چرا وقتی توی پشتیبانی کلی تعریف و تمجید از سرور هاشون میکنن بعد سرور تحویلی انقدر اشتراک شده که پشیمون میشی از خریدت؟
چرا سرور رو تحویل میدن وسط ماه بقیه پولت رو برگشت میزنن؟
چرا برای خراب کردن رقیب به سرور های هم دیگه حملات دی داسی میکنن؟
چرا هنوز خیلی ها شرکتی فعالیت میکنن و اسم بزرگی دارن اما هنوز مسئولیت کاری که انجام میدن رو به عهده نمیگیرن؟
چرا این همه به مشتری ها دروغ میگن تا سرور چند 100 تومانی خودشون رو تمدید کنن؟
چرا خودشون رو همکار میدونن اما پیش مشتری راحت همکار دیگه رو خراب میکنن؟
نمیدونم علت اصلی چیه من خودم نه هاست فروش و نه سرور فروش هستم فقط سوالاتی که چندسال عذابم میدادن رو پرسیدم.
شاید های زیادی وجود داره نظر شما چیه؟
به نظر شما آیا بهترینی هم وجود داره در شرایط کنونی؟
اگر کسی به سوالات پرسید شده شکی داشت سعی میکنم عکس های مرتبطی رو قرار بدم که باعث تعجب بشه.
ویرایش توسط djembe : February 12th, 2017 در ساعت 01:43
-
-
February 12th, 2017 00:19
# ADS
-
February 12th, 2017, 00:22
#2
عضو انجمن
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف
تنها در یک حالت این اطفاقات میافته که مشتری دنبال فقط جنس ارزونه شما یکبار از پارس دیتا سرور بخرید ! همه سوالات رو جوابش رو پیدا میکنید
-
-
February 12th, 2017, 00:33
#3
عضو انجمن
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف
سلام بنده به نوبه خودم جزء بخش کوچکی از این حرفه جواب سوالاتتون رو میدن و این فقط نظر شخصی بنده هستش
1- درباره جواب سوال اولتون شما همه شرکت هارو یکی در نظر نگیرید ، الان طوری شده که طرف داره سرور میده 5 هزار تومان این 5 تومن حنی پول آی پی سرور هم نمیشه هرکسی میاد شروع می کنه به فروش سرور پس بدونید این افراد نه شرکت ثبت شده هستن نه چیزی پس انتظار نداشته باشید حق شمارو رعایت کنند!
2- بازگشت وجه : هم هرو به یه شکل در نظر نگیرید شما بین این شرکت های ثبت شده اینجا همکاران که آفر میزارن یک نمونه بیارید که طرف شرکت ثبت شده باشه نماد و ساماندهی هم داشته باشه بازم میگم شرکت ثبت شده باشه یه نمونه مثال بزنید بازگشت نداده باشد بنده راهکارش رو بهتون میگم براحتی با یه شکایت می توانید شرکت مورد نظر رو جریمه کنید! در صورتی که بازگشت وجه شما معقول باشد ، سرور تست که میدید ماها ایرانی ها دنبال سرور رایگان هستیم هر روز سرور تست 24 ساعته بگیریم با چندین یوزر بریم بگیریم هر روز بگیریم سرور تست هزینه هم ندیم وقتی ما خودمون هنوز فرهنگ استفاده از سرویس های رایگان رو نداریم پس نباید انتظار از طرف مقابل داشته باشیم طرف هزینه که سرور اختصاصی گرفته که بفروشه دوس نداره رایگان بده این ربطی به ماها نداره سیاست کاری شرکت اینجوری هستش بخدا قسم من حاضرم بهتون اطمینان بدم کسانی هستند که تا میبینن یه جا سرور تست مثلا چند روزه میده با 10 تا یوزر میرن میگیرن سرور رو اتک می زنن یا خیلی کارای دیگه که باعث مشکل برای سرویس دهنده میشه!
3- در مورد سرویس اشتراکی حق با شما هستش شما می توانید اعتراض کنید و حق با شما هستش بازم می گم گول این افرادی که آفر یکی دو سه هزار تومان میدن یا رایگان میدن رو نخورید.
4- بازگشت وجه هم معمولا چند روزی طول میکشه یکی اینکه وقتی شما هزینه ای می زنید 24 ساعت بعد به حساب شرکت میره چون شاپرک اینجوری هستش 24 ساعت اینجا در مورد سرور اختصاصی هم شما وقتی سرور اختصاصی میگیرید کنسل می کنید انتظار نداشته باشید همون لحظه پول شما بک داده بشه می بایستی اول دیتاسنتر بک بده هزینه به ریال تبدیل بشه کلی زمان می بره در مورد سرور مجازی هم معمولا چند روز طول می کشه اگر طرف مقابل شما شرکت باشد زمان میبره تا روند مالی خودش رو طی کنه.
5- در این مورد دقیقا حق با شما هستش ما ایرانی ها چشم دیدن هم رو نداریم تا یکی میاد صفحه اول گوگل همه بهش اتک می زنن خیلی شرکت های بزرگ هستن که با این همه بزرگی این کار رو انجام میدن.
6- این گزینه هم تا حدودی حق با شما هستش.
7- دروغ گفتن صداقت متاسفانه تو این شغل خیلی کمرنگ شده هم مشتری هم سرویس دهنده هر دو بخاطره فروش سرویس ها و استفاده از سرویس ها به همدیگه دروغ میگن و هر دو طرف مقصر هستن.
8- اینم حق با شما هستش هنوز فرهنگ سرویس دهی و استفاده از سرویس بین ما جا نیفتاده.
امیدوارم ناراحت نشده باشید که اینقدر صریح جواب سوالاتتون را دادم!
تو این وسط هرچقدر سرویس دهنده مقصر باشه فرد استفاده کننده از سرویس هم مقصر هستش
تنها راهکاری که به ذهنم میرسه انجمن صنف سرور ایران هم راه بیفته چه اشکال داره حرفه سرور هم مثل بقیه اصناف صنف داشته باشند قیمت گذاری بشه و ... که کسی زیر این قیمت ها آفر ندهد و جلوی خیلی چیزها گرفته میشه هرکسی سرور فروش نمیشه و ...
-
تعداد تشکر ها از negarnovin به دلیل پست مفید
-
February 12th, 2017, 00:45
#4
عضو جدید
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف

نوشته اصلی توسط
djembe
سلام این تاپیک رو زدم تا جواب چند تا سوال رو که خیلی وقت دنبالشون هستم رو پیدا کنم
از دوستان با تجربه چندتا سوال داشتم امیدوارم به پاسخ سوالاتم برسم.
به نظر شما چرا حق مشتری در خرید سرور و هاست رعایت نمیشه؟
چرا چیزی به اسم بازگشت وجه وجود نداره و عملا سرور تست برای نما هستش؟
چرا وقتی توی پشتیبانی کلی تعریف و تمجید از سرور هاشون میکنن بعد سرور تحویلی انقدر اشتراک شده که پشیمون میشی از خریدت؟
چرا سرور رو تحویل میدن وسط ماه بقیه پولت رو برگشت میزنن؟
چرا برای خراب کردن رقیب به سرور های هم دیگه حملات دی داسی میکنن؟
چرا هنوز خیلی ها شرکتی فعالیت میکنن و اسم بزرگی دارن اما هنوز مسئولیت کاری که انجام میدن رو به عهده نمیگیرن؟
چرا این همه به مشتری ها دروغ میگن تا سرور چند 100 تومانی خودشون رو تمدید کنن؟
چرا خودشون رو همکار میدونن اما پیش مشتری قشنگ هم دیگه رو خراب میکنن؟
نمیدونم علت اصلی چیه من خودم نه هاست فروش و نه سرور فروش هستم فقط سوالاتی که چندسال عذابم میدادن رو پرسیدم.
شاید های زیادی وجود داره نظر شما چیه؟
به نظر شما آیا بهترینی هم وجود داره در شرایط کنونی؟
اگر کسی به سوالات پرسید شده شکی داشت سعی میکنم عکس های مرتبطی رو قرار بدم که باعث تعجب بشه.
درود و اخترام
همه مواردی که عرض کردین مقصر اصلیش مشتری هست
دلیل این هم اینکه مشتری جنس اروزن میخواد و جنس ارزون چیزی هست که قیمتش داره
همکاران ماهم نمیخوان جنس بنجول بندازن وقتی درخواست اشغال زیاد بشه سطل زباله ها خالی میشن
نمونه بارز سرور های مارکتی المان 9 درصد عزیزان استفاده میکنن و به قول خودشون راضی هم هستن یا هاردشون خرابه یا ...... هزارتا چیز دیگه
دارای نماد اعتماد --- Skype:host_net9 TEL:09360011171
تعمیرتخصصی نوت بوک - PC شماره ثبت 11009
-
-
February 12th, 2017, 00:55
#5
عضو انجمن
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف
سلام
شما همه رو به یه دید نبینید
به هر حال اینجا ایران هست و ما هم ایرانی!
با این اوضاع اقتصادی قطعا هرکی ساز خودشو میزنه
من خودم با موارد مشابه زیاد برخورد کردم که طرف 1000 تا دروغ میگه تا بتونه سرورشو بفروشه دلیلشم واضح هست میدونید چرا؟(چون اگه راستشو بیاد بگه من اورسل کردم یا قیمت بالا بزاره میرید بخرید انصافا)
پس وقتی خودمون دنبال یه چیز هستیم که بخوایم مفت و مجانی به دستش بیاریم نباید انتظار داشته باشیم که این چیزا هم نباشه
موفق باشید
-
-
February 12th, 2017, 01:59
#6
عضو جدید
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف

نوشته اصلی توسط
host-net
درود و اخترام
همه مواردی که عرض کردین مقصر اصلیش مشتری هست
دلیل این هم اینکه مشتری جنس اروزن میخواد و جنس ارزون چیزی هست که قیمتش داره
همکاران ماهم نمیخوان جنس بنجول بندازن وقتی درخواست اشغال زیاد بشه سطل زباله ها خالی میشن
نمونه بارز سرور های مارکتی المان 9 درصد عزیزان استفاده میکنن و به قول خودشون راضی هم هستن یا هاردشون خرابه یا ...... هزارتا چیز دیگه
دوست عزیز ،سرور به اصطلاح عالی با هزینه ماهیانه فلان تومان هم داشتم
سرور 5 تومانی هم داشتم هیچ کدام ارزش واقعی هزینه ای که داده شده رو نداشتن
اونی که گرون میده بیشتر از همه دروغ میگه اونی که ارزون میده بازار بقیه رو خراب میکنه چون میدونه هزینه سرور به اون قیمتی که اون میفروشه نمی ارزه
یه سری هم بخوان درست کار کنن و قیمت منصفانه بدن دستشون بسته میمونه پس مجبورن کنار بکشن
چیزی که میمونه بلاتکلیفی مشتریان و کاربرانی هست که این وسط درگیر جنگ سرویس دهنده ها هستن
این موضوع ادامه پیدا نخواهد کرد به زودی کاربران یاد میگیرن که هزینه بیشتر بدن به سرویس دهنده خارجی و پای دروغ بافی سرور فروش های داخلی رو نخورن
متاسفم اما باید حقیقت رو باور کرد و مسولیت پذیرفت
موفق باشید
ویرایش توسط djembe : February 12th, 2017 در ساعت 02:02
-
-
February 12th, 2017, 02:09
#7
عضو انجمن
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف

نوشته اصلی توسط
djembe
دوست عزیز من سرور به اصطلاح عالی با هزینه ماهیانه فلان تومان هم داشتم
سرور 5 تومانی هم داشتم هیچ کدام ارزش واقعی هزینه ای که داده شده رو نداشتن
اونی که گرون میده بیشتر از همه دروغ میگه اونی که ارزون میده بازار بقیه رو خراب میکنه چون میدونه هزینه سرور به اون قیمتی که اون میفروشه نمی ارزه
یه سری هم بخوان درست کار کنن و قیمت منصفانه بدن دستشون بسته میمونه پس مجبورن کنار بکشن
چیزی که میمونه بلاتکلیفی مشتریان و کاربرانی هست که این وسط درگیر جنگ سرویس دهنده ها هستن
این موضوع ادامه پیدا نخواهد کرد به زودی کاربران یاد میگیرن که هزینه بیشتر بدن به سرویس دهنده خارجی و پای دروغ بافی سرور فروش های داخلی رو نخورن
متاسفم اما باید حقیقت رو باور کرد و مسولیت پذیرفت
موفق باشید
همین بوده و هست و باقی میمونه
توی ایران همه یاد گرفتیم اینجوری باشیم چون فکر میکنیم تا یکی رو زمین نزنیم خودمون بالا نمیریم!
اونایی هم که قیمت منصفانه میدن به قول شما دلیل ورشکست شدنشون چیه؟خود ماها هستیم میگیم ولش کن ماهی 5 تومان میدم از یه جا دیگه میخرم (از ماست که بر ماست)
خب همینه که باعث میشه طرف زمین بخوره!
در ضمن خرید سرویس از یه سرویس دهنده خارجی هم به این راحتی نیست که شما می فرمایید پس مجبورن به داخلی ها اعتماد کنن
موفق باشید
-
-
February 12th, 2017, 02:16
#8
عضو جدید
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف

نوشته اصلی توسط
ashadata
تنها در یک حالت این اطفاقات میافته که مشتری دنبال فقط جنس ارزونه شما یکبار از پارس دیتا سرور بخرید ! همه سوالات رو جوابش رو پیدا میکنید
اگر فکر میکنید پارس دیتا سرور بهترین ارایه دهنده هستش لطفا علت آن را هم توضیح بدین
تا دوستان با تجربه قضاوت و صحت آن را تایید کنند
-
-
February 12th, 2017, 07:33
#9
عضو انجمن
پاسخ : از هیاهوی سرور فروش تا مشتری بلاتکلیف
همکارمون سوالای کلی پرسیده که جواب بدید
نه اینکه نخونده بیایم تبلغیات فلان شرکت رو بکنیم
این اسمی هم که اووردن من تا حالا نشنیدم!
-
-
February 12th, 2017, 08:18
#10
عضو انجمن
-