سلام بنده به نوبه خودم جزء بخش کوچکی از این حرفه جواب سوالاتتون رو میدن و این فقط نظر شخصی بنده هستش
1- درباره جواب سوال اولتون شما همه شرکت هارو یکی در نظر نگیرید ، الان طوری شده که طرف داره سرور میده 5 هزار تومان این 5 تومن حنی پول آی پی سرور هم نمیشه هرکسی میاد شروع می کنه به فروش سرور پس بدونید این افراد نه شرکت ثبت شده هستن نه چیزی پس انتظار نداشته باشید حق شمارو رعایت کنند!
2- بازگشت وجه : هم هرو به یه شکل در نظر نگیرید شما بین این شرکت های ثبت شده اینجا همکاران که آفر میزارن یک نمونه بیارید که طرف شرکت ثبت شده باشه نماد و ساماندهی هم داشته باشه بازم میگم شرکت ثبت شده باشه یه نمونه مثال بزنید بازگشت نداده باشد بنده راهکارش رو بهتون میگم براحتی با یه شکایت می توانید شرکت مورد نظر رو جریمه کنید! در صورتی که بازگشت وجه شما معقول باشد ، سرور تست که میدید ماها ایرانی ها دنبال سرور رایگان هستیم هر روز سرور تست 24 ساعته بگیریم با چندین یوزر بریم بگیریم هر روز بگیریم سرور تست هزینه هم ندیم وقتی ما خودمون هنوز فرهنگ استفاده از سرویس های رایگان رو نداریم پس نباید انتظار از طرف مقابل داشته باشیم طرف هزینه که سرور اختصاصی گرفته که بفروشه دوس نداره رایگان بده این ربطی به ماها نداره سیاست کاری شرکت اینجوری هستش بخدا قسم من حاضرم بهتون اطمینان بدم کسانی هستند که تا میبینن یه جا سرور تست مثلا چند روزه میده با 10 تا یوزر میرن میگیرن سرور رو اتک می زنن یا خیلی کارای دیگه که باعث مشکل برای سرویس دهنده میشه!
3- در مورد سرویس اشتراکی حق با شما هستش شما می توانید اعتراض کنید و حق با شما هستش بازم می گم گول این افرادی که آفر یکی دو سه هزار تومان میدن یا رایگان میدن رو نخورید.
4- بازگشت وجه هم معمولا چند روزی طول میکشه یکی اینکه وقتی شما هزینه ای می زنید 24 ساعت بعد به حساب شرکت میره چون شاپرک اینجوری هستش 24 ساعت اینجا در مورد سرور اختصاصی هم شما وقتی سرور اختصاصی میگیرید کنسل می کنید انتظار نداشته باشید همون لحظه پول شما بک داده بشه می بایستی اول دیتاسنتر بک بده هزینه به ریال تبدیل بشه کلی زمان می بره در مورد سرور مجازی هم معمولا چند روز طول می کشه اگر طرف مقابل شما شرکت باشد زمان میبره تا روند مالی خودش رو طی کنه.
5- در این مورد دقیقا حق با شما هستش ما ایرانی ها چشم دیدن هم رو نداریم تا یکی میاد صفحه اول گوگل همه بهش اتک می زنن خیلی شرکت های بزرگ هستن که با این همه بزرگی این کار رو انجام میدن.
6- این گزینه هم تا حدودی حق با شما هستش.
7- دروغ گفتن صداقت متاسفانه تو این شغل خیلی کمرنگ شده هم مشتری هم سرویس دهنده هر دو بخاطره فروش سرویس ها و استفاده از سرویس ها به همدیگه دروغ میگن و هر دو طرف مقصر هستن.
8- اینم حق با شما هستش هنوز فرهنگ سرویس دهی و استفاده از سرویس بین ما جا نیفتاده.
امیدوارم ناراحت نشده باشید که اینقدر صریح جواب سوالاتتون را دادم!
تو این وسط هرچقدر سرویس دهنده مقصر باشه فرد استفاده کننده از سرویس هم مقصر هستش
تنها راهکاری که به ذهنم میرسه انجمن صنف سرور ایران هم راه بیفته چه اشکال داره حرفه سرور هم مثل بقیه اصناف صنف داشته باشند قیمت گذاری بشه و ... که کسی زیر این قیمت ها آفر ندهد و جلوی خیلی چیزها گرفته میشه هرکسی سرور فروش نمیشه و ...





پاسخ با نقل قول
