نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: میهن وب هاستینگ**30% تخفیف ویژه **بهترین هاست**دارای نماد اعتماد

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    79
    تشکر تشکر کرده 
    60
    تشکر تشکر شده 
    102
    تشکر شده در
    89 پست

    پیش فرض میهن وب هاستینگ**30% تخفیف ویژه **بهترین هاست**دارای نماد اعتماد

    با سلام و احترام
    30% تخفیف هاست سی پنل و دایرکت ادمین (ماهانه و سالیانه)
    30 % تخفیف
    کد تخفیف :
    1CMNT63JL6
    مزایای سرویس های میزبانی میهن وب هاستینگ :

    **استفاده از سیستم عامل
    کلود لینوکس
    **قابلیت
    انتخاب نسخه php توسط کاربر
    **استفاده از تکنولوژی
    RAID
    **استفاده از
    32 گیگ رم و پردازنده 8 هسته ای
    **استفاده از اسکنر و آنتی شلر قدرتمند
    **استفاده از کنترل پنل های قدرتمند
    cpanel و Directadmin
    همراه با تم زیبای Capri
    **استفاده از بروزترین نرم افزارها و سخت افزار قدرتمند
    **بکاپ گیری
    روزانه ، هفتگی و ماهانه توسط سرور و نگه داری در 2 سرور
    **
    امنیت و سرعت بالای سرور
    **بروز رسانی مرتب کنترل پنل و نرم افزار های سرور

    **پورت
    1 گیگابیت بر ثانیه
    **تحویل
    آنلاین و آنی
    **پشتیبانی
    24 ساعته توسط چندین پشتیبان حرفه ای به صورت شیفتی
    **
    دارای نماد اعتماد


    خرید هاست سی پنل

    خرید هاست پربازدید سی پنل


    خرید هاست پربازدید دایرکت ادمین




    لیست قیمت ها و مشخصات پلان های هاست حرفه ای (پربازدید) بدون محاسبه تخفیف
    تخفیف در هنگام خرید اعمال می شود





    لیست قیمت ها و مشخصات پلان های هاست استاندارد بدون محاسبه تخفیف
    تخفیف در هنگام خرید اعمال می شود


    خرید هاست - ثبت دامنه
    پشتیبانی 24 ساعته - تلفن: 88863189-021

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    نوشته ها
    63
    تشکر تشکر کرده 
    77
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست

    پیش فرض پاسخ : میهن وب هاستینگ**30% تخفیف ویژه **بهترین هاست**دارای نماد اعتماد

    با سلام.

    همانطور که از طریق تیکت عرض کردم ناچارم دوستان رو بابت سرویس دهی بینهایت ضعیف شما آگاه کنم.

    دوستان عزیز وقتی از سایت mihanwebhosting.com سرویس تهیه میکنید انتظار این موارد رو پیشتر در خودتون ایجاد کنید.

    1. کیفیت سرویس ها در حد بینهایت پایین. به نحوی که تصور دنیای دایل آپ رو مجددا در ذهنتون زنده میکنه.

    2. پاسخگویی به تیکت ها بصورت هفتگی انجام میشه. پس صبر و شکیبایی خوبی رو برای خودتون ایجاد کنید.

    3. پاسخ های از پیش تعیین شده و بی ربط به پرسش شما نباید شما رو عصبانی کنه. مجددا پرسش خودتون رو مطرح کنید تا هفته بعد شاید پاسخ مربوط گرفتید.

    4. هر اتفاقی در این نوع سرویس ها محتمله. پس خودتون رو برای اتفاقات جدید آماده کنید.




    این توضیحات ممکنه کمک حال دوستانی باشه تا بدونن قراره چه سرویسی بگیرند

    به هرحال بنده از باب وظیفه این مسائل رو مطرح کردم و قبل از نوشته هم به ایشون در تیکت هشدار دادم که اگر تغییر رویه ندن اینکار رو خواهم کرد.

    مجموعه تیکتهای ما موجوده.
    اگر اعتراضی از جانب ایشون بببیینم در یک تاپیک مشخص همه مدارکم رو با دلایلم خدمت دوستان ارائه میکنم.

  4. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    نوشته ها
    63
    تشکر تشکر کرده 
    77
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست

    پیش فرض پاسخ : میهن وب هاستینگ**30% تخفیف ویژه **بهترین هاست**دارای نماد اعتماد

    خوشحالم که شما از سرویسشون راضی هستید.

    میشه بدونم منظورتون سرویس خوب یعنی چی؟
    امنظورتون از پاسخگویی رو هم درک نمیکنم. شما اگر به هفته ای یکبار پاسخگویی راضی هستید من نیستم.
    تلفن تنها در صورتی جواب داده میشه که شما قصد خرید سرویس داشته باشید. بعد اگر سوال فنی کنید به تیکت مرجوع میشید و لیست سیاه در پاسخ دادن تلفنی.

    پیش از این از خیلی از دوستان سرویس گرفته بودم. معمولا نهایتا کیفیت متوسطی داشت. اگر هم راضی نبودم خیلی محترمانه قطع همکاری کردیم.
    سابقه ام در انجمن واضحه.
    ولی این نوبر بود.

    دیگه بیش از این توضیحی ندارم.
    من دیگه ذی نفع یا ذی ضرر نیستم.
    والسلام

  5. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    نوشته ها
    63
    تشکر تشکر کرده 
    77
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست

    پیش فرض پاسخ : میهن وب هاستینگ**30% تخفیف ویژه **بهترین هاست**دارای نماد اعتماد

    لطفا در مورد سرویسی که تهیه کردید نظر بدید و در مورد بنده و زود جوش بودن و ایرانی بودن و غیره نظر ندید.
    چون بنده هم میتونم متقابلا شما رو به دو یوزر بودن متهم کنم.

    شما از تاریخچه تیکت های ما خبر دارید که بنده رو زودجوش معرفی میکنید؟

  6. #5
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : میهن وب هاستینگ**30% تخفیف ویژه **بهترین هاست**دارای نماد اعتماد

    دقیقا من نظر مخالف شما رو دارم.من هروقت تیکتی ارسال کرده در کمتر از دو ساعت پاسخ داده شده و در صورت عدم رفع مشکل با من تلفنی تماس گرفته شده و کاملا پیگیر موارد مطرح شده بوده اند.
    تا به حال من موردی مانند سرعت پایین یا قطعی رو در طی چند سالی که از این شرکت هاست تهیه کرده ام را نداشتم. برای من قبلا مشکلی پیش اومده بود که نیاز به برگرداندن بک آپ داشته ام و متاسفانه اقدام به بک آپ گیری نکرده بودم ولی خود این سرور ماهانه بک آپ میگیره و در اختیارم قرار داد و مشکلم حل شد.
    شما احتمالا کوتاهی زیادی در طراحی داشتید.
    من از حمایت این شرکت تشکر میکنم.
    برای تست سرعت هم میتونید به سایت من که روی همین سرور هست مراجعه کنید.
    www.goldtermeh.com
    ویرایش توسط barikbinan : January 17th, 2017 در ساعت 21:21

  7. #6
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    نوشته ها
    63
    تشکر تشکر کرده 
    77
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست

    پیش فرض پاسخ : میهن وب هاستینگ**30% تخفیف ویژه **بهترین هاست**دارای نماد اعتماد

    خیلی جالبه تیکت هایی که حاوی مشکلات سرویسی از جانب این سایت بود از قسمت پنل کاربری بنده حذف شده.
    این نگته رو قبول دارید که بنده به عنوان یوزر نمی تونم تیکت هارو پاک کنم درسته؟

    ثابت کردن این موضوع پیچیده نیست.

    توی ایمیل بنده شماره تیکت ها و جوابیه این سایت موجوده.

    لطفا بفرمائید دو تیکت اولی که من در ایمیل هام دارم در کجای قسمت ناحیه کاربری من قابل یافتنه؟



    2017-01-18_1-02-28.jpg


    تیکت شماره 134255


    2017-01-18_1-06-04.jpg

    تیکت شماره 276989


    2017-01-18_1-03-33.jpg

    و ناحیه کاربری عاری از تیکت های بالا


    تعجب میکنم از دو دوستی که به پاسخ دهی این سرویس دهنده امتیاز عالی میدن در صورتیکه خود این سرویس دهنده پاسخگویی خودش رو معدوم میکنه چون میدونه در این زمینه بینهایت ضعیف عمل کرده.
    دوستان من از باب اضافه وقت این مطالب رو عرض نکردم.
    این حداقل وظیفه من در یه انجمن هستش که یه سرویس نامطلوب رو گزارش کنم.
    شاید تغییر رویه این سرویس دهنده به نفع باقی مصرف کننده هاش باشه.

    من نه سرویس دهنده هستم و نه سرویس دهنده دیگه ای رو اینجا تبلیغ کردم.
    فکر میکنم شرط ادب رو رعایت کردم.


    برقرار باشید.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: June 9th, 2016, 13:17
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: February 23rd, 2016, 15:38
  3. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: January 6th, 2016, 19:11
  4. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: August 6th, 2015, 11:57
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: March 28th, 2015, 17:20

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •