با سلام.
همانطور که از طریق تیکت عرض کردم ناچارم دوستان رو بابت سرویس دهی بینهایت ضعیف شما آگاه کنم.
دوستان عزیز وقتی از سایت mihanwebhosting.com سرویس تهیه میکنید انتظار این موارد رو پیشتر در خودتون ایجاد کنید.
1. کیفیت سرویس ها در حد بینهایت پایین. به نحوی که تصور دنیای دایل آپ رو مجددا در ذهنتون زنده میکنه.
2. پاسخگویی به تیکت ها بصورت هفتگی انجام میشه. پس صبر و شکیبایی خوبی رو برای خودتون ایجاد کنید.
3. پاسخ های از پیش تعیین شده و بی ربط به پرسش شما نباید شما رو عصبانی کنه. مجددا پرسش خودتون رو مطرح کنید تا هفته بعد شاید پاسخ مربوط گرفتید.
4. هر اتفاقی در این نوع سرویس ها محتمله. پس خودتون رو برای اتفاقات جدید آماده کنید.
این توضیحات ممکنه کمک حال دوستانی باشه تا بدونن قراره چه سرویسی بگیرند
به هرحال بنده از باب وظیفه این مسائل رو مطرح کردم و قبل از نوشته هم به ایشون در تیکت هشدار دادم که اگر تغییر رویه ندن اینکار رو خواهم کرد.
مجموعه تیکتهای ما موجوده.
اگر اعتراضی از جانب ایشون بببیینم در یک تاپیک مشخص همه مدارکم رو با دلایلم خدمت دوستان ارائه میکنم.





پاسخ با نقل قول
