سلام
بله 2 خط خدماتی اشتراکی در پنل برای استفاده عموم کاربران (ارسال های اطلاع رسانی) قرار داده شده است و شما برای دریافت این 2 خط کافیست بعد ثبت نام و ارسال تصویر کارت ملی از بخش پشتیبانی درخواست خود را ارسال فرمائید تا بر روی پنل شما فعال گردد.
شایان ذکر است در کنار این 2 خط شما میتوانید (در صورتی که فرد حقوقی باشید) خط اختصاصی خود را نیز خدماتی نمایید.
برای ارسال به بلک لیست (حتی پیام های تبلیغاتی میتوانید از خط سیم کارتی نیز استفاده نمایید.
اگر سوال دیگه ای داشتید در خدمتم.
سربلند باشید