سلام وقت بخیر
دوستان از روز جمعه ظهر من تیکت به هتزنر زدم جواب نداده
چند با هم اون تیکت را پیگیری کردم ولی جواب نمیده
به دپارتمان های دیگه اون هم تیکت میزنم جواب نمیده .
general support هم تیکت میزنم میگم چرا جواب نمیدین ولی پاسخی دریافت نمیکنم
4 روزه مشکل دارم
ساپورت هتزنر اینجوری نبود اصلا . ایا کسی با این مشکل روبرو شده ؟ و به نظرتون چی کار باید کرد
سلام
به دلیل ایام کریسمس و تعطیلات میلادی می باشد.
ما هم سفارش داشتیم تازه امروز صبح تایید شد.
دلیلش هم به خاطر حجم بالای سفارشات و کم بودن تعداد پشتیبان در ایام تعطیلات هست.
کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
Telegram: @ramezanniay_mehrshad