سلام
از نوین هاست دریافت شد.تماس گرفتم و فوری فعال کردند.بخاطر یک لایسنس از کارشون زدند و اینترنت نداشتند و سریع لایسنس رو فعال کردند و تمام احترام تقدیم کردند که سپاس فراوان از ایشون.بخاطر این کارشون یک باگ از whmcs بهشون میدم که رو سایتشون پچ گنند.ناقابله.
فقط از hezarnevis.com خیلی شاکی هستم که حدودا بالای 30 ساعت هستش که هی بهشون تیکت میدم,فقط اینو مینویسن :
کد:
پیام شما دریافت شد، کارشناس مرتبط بزودی پاسخ این تیکت را خواهد داد، تا  زمان دریافت پاسخ تیکت، این تیکت در حالت " نگه داشته شده " قرار می گیرد  تا به محض بررسی اولین کارشناس نسبت به پاسخ اقدام شود.
حتی درخواست وجه هم کردم,اما باز همینو فرستادن و تا الان 4 بار فقط همین متن رو کپی کردن.ب
ابا بازگشت وجه کارشناس میخواد؟لایسنس کارشناس میخواد؟راه انداختن کار مشتری کارشناس میخواد؟
تا امشب جواب نگیرم از مراجع پیگیری میکنم.
از یاسین جان و دیگر عزیزان که آفر دادن و پست دادند ممنونم.اول به یاسین جان پیام دادم.اما فکر کنم کار داشتند.
قسمت نشد از آقا یاسین بگیریم و یا دوستان دیگه.اما دوست عزیز نوین هاست فوری انجام دادند.تشکر از همگی.