-
January 8th, 2017, 14:48
#11
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
نسخه اورجینال استفاده میکنیم
مشکلی نداریم الان هم یک سوزر ساختم تست کردم موردی نبود
چون روی 2 تا سرور مختلف تست کردید.احتمالا یک مورد رو توی تنظیمات فراموش کردید
-
تعداد تشکر ها از hostnic24 به دلیل پست مفید
-
January 8th, 2017 14:48
# ADS
-
January 8th, 2017, 21:59
#12
عضو انجمن
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

نوشته اصلی توسط
web-master
با سلام خدمت شما
از دیروز متوجه مشکلی شدم که هرچه جستجو کردم و راه های مختلف را هم تست کردم به نتیجه ای نرسیدم.
نسخه 6.3.1 فراسو و چند نسخه ی متفاوت نال شده ( همه 6.3.1) رو امتحان کردم ولی همه همین مشکل رو داشتند ، حتی به 7.1.1 هم ارتقا دادم همچنان مشکل باپرجا بود .
شرح جریان از این قرار هستش که وقتی یوزر یک تیکت جدید باز میکنه ، ایمیلی برای واحد پشتیبانی ارسال نمیشه. (برای خود یوزر ارسال میشه).
کارهایی که من انجام دادم به این شرح هستش :
1-ایمیل دپارتمان رو چک کردم که درست وارد شده باشه.
2-دپارتمان به واحد یوزر پشتیبانی مربوطه assign شده باشه.
3- تیک Enable Ticket Notifications رو برای دپارتمان یوزر مربوطه زدم.
ولی همچنان ایمیلی ارسال نمیشه برای یوزر پشتیبانی مربوطه...
مشکلی از کجاست به نظر شما ؟
من فکر میکنم کران جاب رو دوباره نصب و قبلی رو حذف کنید مشکلتون برطرف میشه نشد بصورت رایگان دوست داشتید با من در تماس باشید دسترسی بدید مشکل رو رفع میکنم.
من صاحب استعداد خودم نیستم؛ من مدیر آن هستم! - محسن رجبی طراح و توسعه دهنده وب
-
تعداد تشکر ها از planday به دلیل پست مفید
-
January 8th, 2017, 22:10
#13
عضو انجمن
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

نوشته اصلی توسط
planday
من فکر میکنم کران جاب رو دوباره نصب و قبلی رو حذف کنید مشکلتون برطرف میشه نشد بصورت رایگان دوست داشتید با من در تماس باشید دسترسی بدید مشکل رو رفع میکنم.
ممونم از محبت شما دوست خوبم.
منظور شما کدوم کران جاب هستش ؟
تا جایی که میدونم سه تا کران اصلی وجود داره تو WHMCS
یکی تو آدرس : configauto.php
که باید روزی یک بار انجام بشه
یکی تو آدرس : configticketdepartments.php
که باید 5 دقیقه یک بار انجام بشه
یکی تو آدرس : configticketescalations.php
که باید 5 دقیقه یک بار انجام بشه
-
-
January 9th, 2017, 04:34
#14
عضو انجمن
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

نوشته اصلی توسط
web-master
با سلام خدمت شما
از دیروز متوجه مشکلی شدم که هرچه جستجو کردم و راه های مختلف را هم تست کردم به نتیجه ای نرسیدم.
نسخه 6.3.1 فراسو و چند نسخه ی متفاوت نال شده ( همه 6.3.1) رو امتحان کردم ولی همه همین مشکل رو داشتند ، حتی به 7.1.1 هم ارتقا دادم همچنان مشکل باپرجا بود .
شرح جریان از این قرار هستش که وقتی یوزر یک تیکت جدید باز میکنه ، ایمیلی برای واحد پشتیبانی ارسال نمیشه. (برای خود یوزر ارسال میشه).
کارهایی که من انجام دادم به این شرح هستش :
1-ایمیل دپارتمان رو چک کردم که درست وارد شده باشه.
2-دپارتمان به واحد یوزر پشتیبانی مربوطه assign شده باشه.
3- تیک Enable Ticket Notifications رو برای دپارتمان یوزر مربوطه زدم.
ولی همچنان ایمیلی ارسال نمیشه برای یوزر پشتیبانی مربوطه...
مشکلی از کجاست به نظر شما ؟
سلام و عرض ادب
لطفا در تلگرام من پیام بدید
t.me/MOINDS
موفق باشید
-