صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

موضوع: مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

  1. #1
    عضو انجمن web-master آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    R@sht
    نوشته ها
    158
    تشکر تشکر کرده 
    155
    تشکر تشکر شده 
    34
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    با سلام خدمت شما

    از دیروز متوجه مشکلی شدم که هرچه جستجو کردم و راه های مختلف را هم تست کردم به نتیجه ای نرسیدم.

    نسخه 6.3.1 فراسو و چند نسخه ی متفاوت نال شده ( همه 6.3.1) رو امتحان کردم ولی همه همین مشکل رو داشتند ، حتی به 7.1.1 هم ارتقا دادم همچنان مشکل باپرجا بود .

    شرح جریان از این قرار هستش که وقتی یوزر یک تیکت جدید باز میکنه ، ایمیلی برای واحد پشتیبانی ارسال نمیشه. (برای خود یوزر ارسال میشه).

    کارهایی که من انجام دادم به این شرح هستش :

    1-ایمیل دپارتمان رو چک کردم که درست وارد شده باشه.
    2-دپارتمان به واحد یوزر پشتیبانی مربوطه assign شده باشه.
    3- تیک Enable Ticket Notifications رو برای دپارتمان یوزر مربوطه زدم.

    ولی همچنان ایمیلی ارسال نمیشه برای یوزر پشتیبانی مربوطه...

    مشکلی از کجاست به نظر شما ؟

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    تبریز - چهار راه منصور
    نوشته ها
    449
    تشکر تشکر کرده 
    555
    تشکر تشکر شده 
    994
    تشکر شده در
    800 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    دوست عزیز از این آموزش استفاده کنید
    http://www.vahabonline.ir/how-to-use...ail-whmcs.html

  4. تعداد تشکر ها از hostorder به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن web-master آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    R@sht
    نوشته ها
    158
    تشکر تشکر کرده 
    155
    تشکر تشکر شده 
    34
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    ممنونم از شما.
    ولی علت این موضوع چه چیزی هستش ؟
    آیا باگ اسکریپت هستش ؟ چون ایمیل به کلاینت ها ارسال میشه ، و مثلا وقتی تیکت بسته میشه ، ایمیل ارسال نمیشه مجددا .

    اینکه از ایمیل گوگل برای ارسال ایمیل استفاده بشه، غیر حرفه ای به نظر میاد.

    راهی برای رفع این مشکل وجود داره ؟

  6. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    558
    تشکر تشکر کرده 
    530
    تشکر تشکر شده 
    672
    تشکر شده در
    446 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    توی activity log اخطاری چیزی نداده؟ شبیه Admin Email Message Sending Failed - PHPMailer Exception - Invalid address

    وب سایت شخصی: www.hassansh.ir


  7. تعداد تشکر ها از hassanshaikhi به دلیل پست مفید


  8. #5
    عضو انجمن web-master آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    R@sht
    نوشته ها
    158
    تشکر تشکر کرده 
    155
    تشکر تشکر شده 
    34
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    نقل قول نوشته اصلی توسط hassanshaikhi نمایش پست ها
    توی activity log اخطاری چیزی نداده؟ شبیه Admin Email Message Sending Failed - PHPMailer Exception - Invalid address

    نه ، هیچ خطایی وجود نداره در این زمینه.

  9. #6
    عضو انجمن web-master آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    R@sht
    نوشته ها
    158
    تشکر تشکر کرده 
    155
    تشکر تشکر شده 
    34
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    راهنمای لینک رسمی WHMCS رو هم امتحان کردم (http://docs.whmcs.com/Email_Sending_Issues)


    حل نشد متاسفانه.
    Support Ticket Notifications

    If support ticket notification emails are not being sent to staff (such as new support tickets, new client reply etc.) you can take the following steps to ensure it is setup properly for the notifications to be sent out.

    First, check these 3 things:


    1. Please ensure the 'Enable Ticket Notifications' options are ticked under Setup > Staff Management > Administrator Users > Edit
    2. The "Support Emails' option should also be ticked under Setup > Staff Management > Administrator Roles > Edit
    3. Finally, ensure the admin ticket notification emails are not disabled under Setup > Email Templates.

    If the issue is still not resolved:

    1. Ensure the Setup > General Settings > Support tab > Disable Reply Email Logging option is UNticked and reproduce the issue.
    2. Is there an error at the time of email sending under Utilities > Logs > Activity Log?

    No Error in Activity Log: If there is no error in the Activity Log at the time of email sending we can conclude it left WHMCS without any errors from your mail server. Therefore the problem is one of email delivery and not a WHMCS software issue. Please contact your mail server administrator to investigate.

  10. #7
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    نوشته ها
    61
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    20
    تشکر شده در
    18 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    ار ابتدا مشکل داشته یا جدیدا اینطوری شده؟

  11. #8
    عضو انجمن web-master آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    R@sht
    نوشته ها
    158
    تشکر تشکر کرده 
    155
    تشکر تشکر شده 
    34
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    دقیق نمیدونم ، ولی فکر میکنم از اول بوده ،
    بحث اینجاست که مثلا کاربر ثبت نام میکنه یا سفارش جدید میزنه ، ایمیل میاد. ولی در مورد تیکت ها ایمیلی نمیاد... شما با نگارش 6.3.1 چنین مشکلی ندارید ؟

    - - - Updated - - -

    من چنین گزینه ای ندیدم داخل WHMCS ،

    1. Finally, ensure the admin ticket notification emails are not disabled under Setup > Email Templates.


    همچین چیزی داره آیا ؟

  12. #9
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    نوشته ها
    61
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    20
    تشکر شده در
    18 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    خبر ما مشکلی نداریم
    داخل myaccount.php
    گزینه Support Tickets Notifications رو بررسی کنید تیک خورده باشه برای کاربر

  13. #10
    عضو انجمن web-master آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    R@sht
    نوشته ها
    158
    تشکر تشکر کرده 
    155
    تشکر تشکر شده 
    34
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت

    بله ، ابتدای تاپیک گفتم چک شده. ممنون. شما از ورژن فراسو استفاده میکنید یا ورژن نال شده ی خاصی ؟
    الان روی دو تا سرور مختلف ( یکی سرور ایران و دیگری سرور آلمان ) تست کردم و این مشکل رو دارم

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 90
    آخرين نوشته: September 7th, 2018, 21:45
  2. دانلود اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ “پشتیبان” نسخه ۱٫۱
    توسط H a m ! d در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 11th, 2015, 13:22
  3. سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
    توسط DarkSoroush در انجمن سیستم های مدیریت محتوا
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: July 8th, 2014, 17:07
  4. معرفی اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ فارسی
    توسط parsa53 در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: June 30th, 2014, 19:03
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 3rd, 2012, 07:54

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •